Inloggen - Registreer  

Procesbegeleider

Matchpartner - Arnhem
In deze rol als procesbegeleider ben jij de regisseur van het dossierbehandelingsproces. Je zorgt ervoor dat het beslisproces zo soepel mogelijk verloopt en stuurt daarbij ook op inhoud. Je gaat actief aan de slag met de
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Procesbegeleider

Matchpartner - Arnhem - 14-02-2025 Naar vacature  

Solliciteer op deze functie
Verwijderen
Opslaan
E-mail naar jezelf

Wat vragen wij?

  • Minimaal een afgeronde opleiding mbo-4 bijvoorbeeld SJD
  • Kennis van sociale wet- en regelgeving
  • Proactieve, besluitvaardige persoonlijkheid

Wat bieden wij?

  • Salars max. €4335,67 obv 38 uur, naar ervaring
  • Hybride werken mogelijk
  • Ruimte voor jouw ontwikkeling

Waarom Matchpartner?

  • Jij staat centraal
  • Jouw ontwikkeling is ons werk
  • Afspraak is afspraak
Terug naar overzicht
Vacature delen

Functie omschrijving Procesbegeleider

In deze rol als procesbegeleider ben jij de regisseur van het dossierbehandelingsproces. Je zorgt ervoor dat het beslisproces zo soepel mogelijk verloopt en stuurt daarbij ook op inhoud. Je gaat actief aan de slag met de vraagstukken van klanten, zodat je weloverwogen beslissingen kunt nemen die passen binnen de geldende wet- en regelgeving. Deze functie is ideaal voor iemand met een achtergrond in Sociaal Juridische Dienstverlening en enige ervaring als procesbegeleider.

Je bent verantwoordelijk voor een zorgvuldige administratieve afhandeling en zorgt ervoor dat klanten altijd goed geïnformeerd zijn over hun situatie. Kwaliteit en klantgerichtheid staan bij jou hoog in het vaandel, en je zorgt ervoor dat deze waarden in elke stap van het proces worden nageleefd.

Als procesbegeleider:
  • Werk je zelfstandig, maar ook nauw samen met je team.
  • Draag je bij aan een efficiënte en klantgerichte dienstverlening.
  • Maak je daadwerkelijk het verschil voor klanten.

Functieprofiel Procesbegeleider


Als procesbegeleider is het belangrijk dat jij over de volgende kenmerken beschikt:
Jij bent
verantwoordelijk
voor een groot klantenbestand en weet je werk goed te organiseren om overzicht te houden. Kwaliteit is belangrijk, en je werkt samen met het team om de dienstverlening te verbeteren.

Besluitvaardigheid

is essentieel: je neemt heldere beslissingen binnen de geldende wet- en regelgeving en legt deze uit aan klanten.
Je voelt je verantwoordelijk voor je werk en neemt
initiatief
om zowel je eigen ontwikkeling als die van je team te verbeteren.

Je hebt minimaal:
  • MBO 4-niveau;
  • ervaring in een soortgelijke functie en kennis van sociale verzekeringswetgeving;
  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • proactieve houding;

Over onze opdrachtgever

Onze opdrachtgever speelt een belangrijke rol in het ondersteunen van mensen die tijdelijk of langdurig niet in hun eigen onderhoud kunnen voorzien. Met een breed scala aan diensten biedt deze organisatie hulp bij het vinden van werk, het verstrekken van uitkeringen en het begeleiden van werkzoekenden naar nieuwe kansen. Daarnaast adviseert de organisatie werkgevers over de inzetbaarheid van personeel en helpt ze bij het voorkomen van ziekteverzuim..

Werken bij deze organisatie betekent bijdragen aan de maatschappelijke verantwoordelijkheid om werkzoekenden en werknemers te ondersteunen, zowel op administratief als op persoonlijk vlak. Medewerkers krijgen de kans om in een dynamische omgeving met veel impact te werken, waarbij klantgerichtheid, samenwerking en maatschappelijk verantwoord handelen centraal staan.

Over Matchpartner

Matchpartner is een echte specialist binnen Arbo & Verzuim, of je nu casemanager, verpleegkundige of bedrijfsarts bent: wij zetten onze kennis in voor de match die bij jou past. Werken voor een landelijke verzekeraar, grote overheidsinstelling, of toch liever een gespecialiseerde arbodienst? Bij ons sta jíj centraal. Met jouw vaste contactpersoon van Matchpartner kun je sparren wanneer jou dat uitkomt. We denken graag met je mee en zoeken samen met jou naar mooie opdrachten, die passen bij jouw ambitie. We komen onze beloftes en afspraken na, geven je tijdig feedback en staan klaar voor je wanneer jij daar behoefte aan hebt. Zo werken we samen aan jouw loopbaan.

Arbeidsvoorwaarden Procesbegeleider

Je kunt bij onze opdrachtgever rekenen op een prima pakket arbeidsvoorwaarden. Je krijgt alle middelen aangeboden om hybride werken mogelijk te maken, zoals een telefoon en laptop.

Je salaris ligt tussen de €2841,84 en maximaal €4335,67 op basis van een 38-urige werkweek, afhankelijk van je opleiding en ervaring.
Solliciteer op deze functie

Wat vinden je

collega's

?

Meer weten over deze vacature?

Stephen Hoogenboom

Arbo & Verzuim
stephen@matchpartner.nl
(06) 4491 4355
(06) 4491 4355
Bel mij terug

Gerelateerde

vacatures

VSO docent 2024-2025

Wil jij de VSO docent zijn die deze leerlingen nodig hebben?
Nijmegen
Bekijk vacature

Casemanager Ziektewet

Voor een vlotte organisatie zijn wij op zoek naar een casemanager voor 24 tot 32 uur per week die kennis heeft van de ziektewet of als casemanager deze ervaring wil opdoen.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Matchpartner

Gerelateerde vacatures aan Procesbegeleider

Procesbegeleider

Matchpartner Werving en Selectie - Arnhem
Bedrijfsomschrijving Onze opdrachtgever speelt een belangrijke rol in het ondersteunen van mensen die tijdelijk of langdurig niet in hun eigen onderhoud kunnen voorzien. Met een breed scala aan diensten biedt deze
- Volledige vacature bekijken

Adviseur arbeidsmobiliteit (3240 uur)

Perspectief - Ede
Als adviseur Arbeidsmobiliteit ben je coach/bemiddelaar. Je inspireert, adviseert en begeleidt kandidaten in het kader van hun re-integratie tweede spoor, (collectief) outplacement en/of loopbaan. Je zet ze in beweging,
- Volledige vacature bekijken