Inhouse Consultant
Onderhoud Gebouwen, Technici
MBO of gelijkwaardig
max. 4500
Vast
Den Haag
Wij zijn op zoek naar nieuwe collega’s! Dat schreeuwt de hele wereld momenteel, dus waarom zou je dan kiezen voor Mind Change? Als je het de collega’s hier vraagt zeggen ze onder andere: echt autonoom & outputgestuurd werken, gelijkwaardigheid en een heleboel gezelligheid. Vraag je het onze klanten dan vertellen ze je: kwaliteit, betrouwbaarheid, heel veel branchekennis en gericht op lange termijn samenwerking.
Wat ga je doen?
Als je als recruiter of consultant binnen Mind Change kiest voor een Inhouse opdrachten, dan ga je voor een langere periode (vaak 6-12 maanden) letterlijk een aantal dagen per week bij een klant op locatie werken, eigenlijk in een soort "corporate" rol, dus aan de “andere kant van de tafel”. Je neemt hier als het ware de regie over in alle werving & selectie activiteiten deze opdrachtgever. Naast jouw eigen recruitmentactiviteiten, ben je aanspreekpunt voor ons netwerk van "conculega-bureaus" die helpen met het vinden van de juiste kandidaten, plan je gesprekken tussen sollicitanten & lijnmanagers, speel je een rol in onboarding en rapporteer je wekelijks de successen aan de directie van de opdrachtgever.Je eerste maanden staan volledig in het teken van inwerken, je collega’s, Mind Change en de markt/doelgroep te leren kennen. Bovendien start jij gelijk aan je opleiding om gecertificeerd disc-trainer te worden. Dit is een methodiek waarmee je inzicht krijgt en geeft in het waarneembare gedrag & communicatie van een individu of groep. Fijn als extra handvat binnen jouw functie als Inhouse Consultant. Na je inwerkperiode ga je zelfstandig (maar wel met begeleiding indien nodig uiteraard) aan de slag. Uiteraard ben je zelf gewoon werkzaam als recruiter voor deze opdracht, maar tegelijkertijd ben je ook het aanspreekpunt voor alle andere bureaus waar zij zaken mee doen. Je leert alle lijn en hiring-managers goed kennen en weet van alle relevante vacatures tot in detail waar naar wordt gezocht. Jij bent het eerste filter, je werft, selecteert, spreekt (zowel zelf geworven als door bureaus aangeleverde) kandidaten en zet ze daarna aan tafel bij de betreffende hiring manager. Als een bemiddeling succesvol is, dan zorg je ook voor de onboarding van een kandidaat en evalueer je na de start regelmatig hoe het gaat met hem / haar.
Voor iedereen binnen Mind Change vindt er 6 wekelijks een trainingsochtend plaats. Je kunt aangeven waar je beter in wilt worden en dit wordt in teamverband getraind. Want zeg nou zelf, wie wil niet de beste zijn?
Naast de werkzaamheden als Inhouse Consultant en jouw persoonlijke ontwikkeling kun je nog extra thema(s) oppakken. Je krijgt hierin de ruimte om te doen wat jij leuk vindt en waar je dus vaak ook goed in bent. Denk bijvoorbeeld aan het organiseren van bedrijfsfeestjes, marketing en arbeidsmarktcommunicatie, aanschaf en implementatie van een nieuw CRM pakket, ontwikkelen van een nieuwe website, aanschaf van relatiegeschenken en wat er nog meer op ons pad komt. Je komt namelijk terecht in een ondernemende en groeiende organisatie dus word je zeker ook aangemoedigd om mee te denken over ontwikkelingen en initiatieven.
Wat neem je mee?
- HBO werk / denkniveau;
- Ervaring binnen de arbeidsbemiddeling is wel een grote pre, maar geen must;
- Maar nog belangrijker vinden we gedrevenheid, de wil om te ontwikkelen, interesse in de mens en de nodige volhardendheid om van werken in de commerciele arbeidsbemiddeling een succes te maken.
Wat krijg je?
- Salaris Euro 2.500 – 4.500,- bruto per maand op basis van 40 uur per week;
- Leaseauto;
- Bonusregeling;
- Premievrij pensioen;
- Opleiding & Ontwikkeling
- Regelmatig actieve & gezellige teamuitjes en netwerkevents
Naar vacature
Meer vacatures van Mindchange