Inloggen - Registreer  
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Teammanager Klantenservice

easycruit.com - Apeldoorn - 03-03-2025 Naar vacature  

Je komt op maandagochtend op de afdeling en je ontmoet daar je collega's. Je vraagt hoe het weekend is verlopen en of er nog bijzonderheden zijn geweest. Je haalt een kop koffie en gaat tussen de collega's zitten. Je opent je mailbox waarin veel nieuwe mails te vinden zijn van afgelopen weekend en er staat nog een paar mails van de dagen ervoor waar je mee aan de slag gaat. Je bekijkt je agenda en ziet dat er voor de deze week veel afspraken staan. Gedurende de dag loop je van de ene afspraak naar de andere en tussendoor wordt er op de afdeling van alles van je gevraagd. Naast alle administratieve werkzaamheden heb je ook een operationele verantwoordelijkheid, je bekijkt de teamprestaties zoals de afgehandelde oproepen, gemiddelde wachttijd en de aantal telefoontjes en mailtjes die binnen zijn gekomen.

Continu verbeteren zie je als een kans. Je werkt samen met andere afdelingen binnen de organisatie en het managementteam om de klantenservice te verbeteren. Je neemt deel aan vergaderingen, je maakt verbetervoorstellen en implementeert nieuwe initiatieven om de Klanttevredenheid te verhogen en om efficiënter te werken. Aan het einde van je werkdag staat er nog een voortgangsgesprek gepland met een medewerker, daarna sluit je je computer af maar houdt je telefoon stand-by zodat de afdeling je kan bereiken als dat nodig is.

Dat is precies de reden dat je Teammanager bij Monuta bent geworden. Vanuit jouw functie draag je bij aan onze missie: voor iedereen een afscheid met een goed gevoel.

Wat ga je doen

Als Teammanager heb je de leiding over één van de klantenservice teams. De klantenservice van de uitvaartlijn is 24/7 open. De klantenservice van de verzekeringenlijn is open van maandag tot en met vrijdag van 08.00 uur tot 20.00 uur en gespecialiseerd in het afhandelen van vragen met betrekking tot Uitvaartverzekeringen en het vastleggen van uitvaartwensen. Je weet als leidinggevende dat het team een zeer belangrijke rol speelt in het ondersteunen van mensen tijdens een moeilijke periode in hun leven.

Om het team te motiveren en hen te helpen omgaan met de uitdagingen van hun werk, besluit je om coaching en trainingen in te zetten als een krachtig hulpmiddel. In een bilateraal gesprek sta je stil bij hun persoonlijke ontwikkeling en deel je casussen die hen inspireren en herinneren aan de waarde van hun werk.

Door het team te motiveren en hen te laten zien dat hun werk van onschatbare waarde is, creëer je een omgeving waarin empathie en zorg centraal staan, waardoor de teamleden zich gewaardeerd voelen en gemotiveerd zijn om hun werk op een hoog niveau uit te voeren.

De kandidaat

De ideale Teammanager Klantenservice voor deze vacature bij Monuta brengt sowieso mee:
HBO werk- en denkniveau;
minimaal 5 jaar werkervaring als leidinggevende binnen een commerciële klantcontact omgeving en je bent toe aan de next step;
affiniteit met de uitvaartbranche en begrip voor de gevoeligheid van de dienstverlening;
flexibiliteit om eventueel te werken in een 24/7 rooster, inclusief avonden, nachten en weekenden. Beschikbaarheid wordt verdeeld onder de teammanagers;

uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
een projectmatige, gestructureerde aanpak met oog voor cijfers, aantoonbare ervaring hierin;
kennis en ervaring met projectmanagement en/of programma management is een pré.

Als je onze Klantenservice komt versterken, vinden wij het ook belangrijk dat je:
uitstekende communicatieve vaardigheden hebt en het vermogen om een team te motiveren en te inspireren. Jij weet enthousiast jouw werkwijze over te brengen en medewerkers meekrijgen is voor jou geen enkel probleem;

sterke probleemoplossende vaardigheden en het vermogen om ook onder tijdsdruk weloverwogen prioriteiten te bepalen en beslissingen te nemen;
de ambitie hebt om te groeien en positief kunt omgaan met een werkomgeving die in beweging is. Je doet niet alleen dat extra stapje om jezelf continu te verbeteren, maar spreekt ook collega's aan om samen tot uitstekende resultaten te komen;

zelfreflectie hebt, goed feedback kunt geven maar ook ontvangen, en ook kan leren aan de hand van feedback;
resultaatgericht bent en je medeverantwoordelijk voelt voor het eindresultaat van Monuta;
stevig in je schoenen staat;
een professionele werkhouding hebt en een voorbeeldrol vervult voor de rest van de collega's.
Jouw standplaats is het hoofdkantoor van Monuta. Ons hoofdkantoor vind je op dit moment in Apeldoorn, waar alle stafafdelingen vertegenwoordigd zijn. Na de zomer van 2025 zal het hoofdkantoor naar Amersfoort verhuizen. We gaan dan naar een prachtige en moderne werkplek, dicht bij het station.

Monuta wil een afspiegeling zijn van de samenleving, binnen alle lagen van onze organisatie. We vinden het belangrijk dat iedereen die bij ons werkt zich thuis voelt, herkent en gerespecteerd voelt. In onze werving en selectie kijken we of iemands persoonlijkheid en kwaliteiten matcht met de vereisten voor de functie. Het maakt niet uit wat je gender, seksuele geaardheid, religie, arbeidsvermogen of culturele achtergrond is.

Ons aanbod

Als jij je kennis en ervaring komt delen met Monuta, dan stellen wij daar natuurlijk goede arbeidsvoorwaarden tegenover:
een uitdagende en verantwoordelijke functie binnen een groeiende organisatie;
een salaris tussen €4.136,- en €5.969,- bruto per maand op basis van een 40-urige werkweek;
een tijdelijk contract van 12 maanden met de intentie tot verlenging bij een goede evaluatie na 1 jaar;
het Individueel Keuzebudget (IKB) ter hoogte van 16,33% van je brutosalaris bestaande uit een eindejaarsuitkering ter hoogte van een dertiende maand en vakantiegeld. Je kunt ervoor kiezen om (een deel) te laten uitbetalen op het moment dat jij dit wilt, extra vakantiedagen te kopen, of te gebruiken voor bijvoorbeeld het volgen van een studie voor je persoonlijke ontwikkeling;

27,5 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
een moderne pensioenregeling; dit is ondergebracht bij Be Frank en is een beschikbare premieregeling (PPI) met een vlakke premie van 18,85% waarvan je zelf 1/3e aan bijdraagt;

goede scholings- en ontwikkelingsmogelijkheden om verder te groeien in jouw vakgebied;
een warm welkom binnen een team ervaren collega's.
Vragen? Sahar Salimian, Klantmanager Klantenservice, beantwoordt deze graag. Ze is bereikbaar op 06-40004571.
meer...

Naar vacature

Meer Teammanager Klantenservice vacatures

Gerelateerde vacatures aan Teammanager Klantenservice

Medewerker Klantenservice Uitvaart

Monuta via easycruit - Apeldoorn
De telefoon gaat. Je neemt op en krijgt een bloemist aan de telefoon. Hij wil een bloemstuk afleveren in het uitvaartcentrum. Je kent de betreffende locatie en geeft aan dat de bloemist de rouwkrans in de bloemenkamer kan
- Opslaan

Klantadviseur bij Centraal Beheer

Centraal Beheer via ParttimeWerk - Apeldoorn
Start jouw carrière als klantadviseur bij Centraal Beheer en verdien € 17,26 per uur! Ontvang ook een dertiende maand als extra voordeel. Als parttime of fulltime klantenservice medewerker bij Centraal Beheer ben jij het
- Preview - Opslaan