Inloggen - Registreer  

Servicedesk Engineer (2e-lijns)

Constant IT - Amsterdam
Servicedesk Engineer (Tweedelijns) Microsoft 365 en Azure vormen de basis voor het merendeel van onze klantomgevingen en dat kent geen geheimen voor je of wil je graag leren! Als Tweedelijns Servicedesk Engineer zet je jouw
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Servicedesk Engineer

WilroffReitsma - Halfweg - 09-11-2021 Naar vacature  

Je kunt beter werken bij WilroffReitsma
Wil jij werken bij hét toonaangevende IT- en Telecombedrijf in Nederland en voel jij je thuis in het technische hart van een organisatie? Vind jij het een sport om problemen te analyseren, op te lossen en zo klanten blij te maken en te houden? Dan hebben wij een prachtige functie voor je als Servicedesk Engineer bij WilroffReitsma.

Wil je deel uitmaken van een jong en dynamisch team met de ambitie om de beste ICT dienstverlener in de markt te zijn, dan zoeken wij jou!
Als Servicedesk Engineer bij WilroffReitsma zul je een centrale rol vervullen in het afhandelen van incidenten, vragen en verzoeken van gebruikers. Je neemt niet alleen deze meldingen aan, maar registreert ze ook zorgvuldig in onze systemen. Daarna volgt een analyse van de incidenten, waarbij je de oorzaak identificeert en passende oplossingen implementeert.

Werken als Servicedesk Engineer betekent ook nauwe samenwerking met een team van ervaren servicedesk engineers en systeem- en netwerkbeheerders. Samen vormen jullie een hecht team dat snel en adequaat kan reageren op de diverse uitdagingen. Je deelt kennis en ervaring, en je draagt bij aan een positieve en stimulerende werkomgeving waarin iedereen het beste uit zichzelf kan halen.

Je werkt tot 40 uur per week.

Wat jij gaat doen als Servicedesk Engineer:

  • Het aannemen, registreren, analyseren, volgen en afhandelen van incidenten
  • Contacten onderhouden met klanten en leveranciers
  • Wijzigingen doorvoeren in de systemen
  • Incidenten overdragen aan een (interne of externe) helpdesk of andere verantwoordelijke afdeling
  • Het zelfstandig oplossen van diverse IT vraagstukken betreffende Microsoft oplossingen en hosted telefonie
  • Samenwerken met een team van servicedesk engineers en system- en netwerkengineers en beheerders
  • Periodieke stand-by dienst maakt deel uit van deze functie

Wat verwachten we van jou?

  • Je hebt minimaal mbo werk- en denkniveau
  • Je bent geïnteresseerd in ICT en telecom
  • Je bent klantvriendelijk en collegiaal
  • Je bent o.a. ervaren in Microsoft Azure, O365, Hyper V en Broadsoft
  • Je kan complexe zaken op een simpele manier analyseren
  • Je bent in staat om zelfstandig te werken en houdt daarbij oog voor een goede samenwerking met je collega’s.

Wat krijg jij van ons?

  • Een goed salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een mobiele telefoon, leaseauto en een laptop.
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, groei en initiatief.
  • Een dynamische werkomgeving en de kans jezelf te ontwikkelen met goede trainings- en certificeringsmogelijkheden
  • Een leuk team met gedreven collega's.

Over WilroffReitsma

WilroffReitsma is een jonge, dynamische organisatie en belangrijke speler in de zakelijke IT & Telecomwereld. WilroffReitsma maakt het simpel. Dat wil zeggen, wij ontzorgen onze klanten in het MKB op het gebied van IT & Telecom zodat zij kunnen doen waar ze goed in zijn: ondernemen.

Verspreid over twee moderne kantoren in Halfweg en Amersfoort bieden we je een uitstekende werksfeer, inclusief de altijd gezellige borrels, toffe feesten en uitjes. En dan zwijgen we nog over onze kantines met pooltafel, tafelvoetbaltafel, ingebouwde bar en bioscoop.

Koffie?

We horen je denken: sign me up! Stuur jouw motivatie en CV naar ons toe; jouw collega’s zitten namelijk te popelen om je uit te nodigen voor een goed gesprek en een kop koffie om nader kennis te maken.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van WilroffReitsma
Meer Servicedesk Engineer vacatures

Gerelateerde vacatures aan Servicedesk Engineer

ICT Servicedesk medewerker

CareerValue B.V. - Amsterdam
De Functie: Ben jij iemand die op de juiste manier klanten kan begeleiden? Onze klanten komen met de gekste vragen op het gebied van ICT, voor jou is niks te moeilijk met jouw uitgebreide ervaring, ben jij goed in het
- Volledige vacature bekijken

IT Servicedesk Medewerker

Status Pro - Amsterdam
IT Servicedesk Medewerker Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Utrecht IT Infra Fulltime €2.500,- tot €3.
- Volledige vacature bekijken

IT Support Engineer

Karsten International - Amsterdam
40 uur -In het hart van onze organisatie zoeken we een IT’er met een passie voor het helpen van collega’s. Jij bent degene die direct wordt ingeschakeld wanneer er technische uitdagingen zijn. Je begrijpt dat je
- Volledige vacature bekijken

IT Support Engineer

Karsten International - Amsterdam
40 uur - In het hart van onze organisatie zoeken we een IT’er met een passie voor het helpen van collega’s. Jij bent degene die direct wordt ingeschakeld wanneer er technische uitdagingen zijn. Je begrijpt dat je
- Volledige vacature bekijken