Expert Inkoop/Contractmanagement
Geplaatst op 27 jan 2025
Functie:
Wil jij op maatschappelijk niveau het verschil maken? Als Expert Inkoop/Contract management houd jij je bezig me de professionalisering van de functie van inkoop en/of contractmanagement. Met jouw hulp kunnen we het geld dat voor de zorg is bedoeld, ook écht in de zorg inzetten. Wil je meer weten over de functie? Lees dan snel verder.
Gelderland
Bronlocatie
Sector:
Privaat
Dienstverband:
Vast
Specialisme:
Overig
Expert Inkoop/Contractmanagement
Arnhem | Staf & support | WO | 32 – 38 uur per week | €5.494 – €7.851 (o.b.v. 38 uur)Hoe ook jij het verschil maakt
De functie van Expert Inkoop/Contract management valt onder de afdeling Concern Inkoop. Deze afdeling is verantwoordelijk voor alle inkoop binnen de organisatie, behalve zorginkoop. De afdeling houdt zich bezig met het inkopen of uitbesteden van onder andere:- Marketing en communicatie
- HRM dienstverlening (inhuur externen en uitzendkrachten, etc.)
- Financiële (advies)diensten
- Facilitaire diensten en huisvesting
- ICT
Als Expert Inkoop/Contract management krijg je in deze functie binnen de organisatie tevens te maken met diverse inkoop gerelateerde vraagstukken die je gaat vertalen naar eventuele aanpassingen/toevoegingen op bestaande processen. Je zorgt ervoor dat je theorie kan vertalen naar praktijk en andersom. Hierdoor ga je de hele organisatie door en krijg je continu te maken met andere onderwerpen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de Dora wetgeving. Hoe gaan we erop toezien dat deze (nieuwe) wetgeving op de juiste manier bij onze leveranciers wordt geïmplementeerd.
Je ontvangt als Expert Inkoop/Contract management leiding van de Afdelingsmanager Concern inkoop en geeft zelf vakinhoudelijke coördinatie aan inkopers en/of contractmanagers. Tot slot ben je uiteraard ook de vraagbaak voor zowel je collega inkopers en contractmanagers als voor de Afdelingsmanager
Samenwerken aan een gezonder Nederland. Wat kunnen wij hierin voor jou betekenen?
Wij hebben oog voor ontwikkeling. Ontwikkeling van de juiste zorgoplossingen en jouw persoonlijke groei. Samen kijken we wat er bij jou speelt en hoe we jou kunnen helpen. Op deze manier krijg jij ruimte om met jouw talent te werken aan projecten, binnen een omgeving waar expertise en innovatieve ideeën centraal staan.Dit is wat wij bieden:
- Flexibele werktijden
- De mogelijkheid om parttime te werken tussen 32 en 38 uur per week
- Diversiteit in de contacten met afdelingen binnen VGZ en dienstverleners
- Een salaris tussen €5494,- en €7851,- bruto per maand op basis van 38 uur (salarisschaal JL van de VGZ CAO)
- Een volledige arbo-proof thuiswerkplek gefaciliteerd door VGZ, incl. een bureau, stoel, scherm, etc.
- De mogelijkheid om thuis te werken
- Werk je thuis, dan ontvang je (op declaratiebasis) een netto working@home-toeslag.
- Je ontvangt maandelijks een netto vergoeding van 40 euro voor internet thuis
- Een uitgebreide studieregeling gericht op ontwikkeling en verbreding van je inzetbaarheid
- Een persoonlijk opleidingsbudget van € 500,- per jaar
- 208 vakantie uren per jaar
- Vakantiegeld (8%) en dertiende maand (8,33%)
- Uitgebreide pensioenregeling bij SBZ Pensioen
- Zorgverzekering via de VGZ-personeelscollectiviteit
- Naast aantrekkelijke kortingen op verzekeringen, ontvang je een werkgeversbijdrage van €60,- bruto per maand
Dit breng jij mee
Waar wij voor staan? Daar kun jij je in vinden. Door jouw sterke visie en pro activiteit ben jij in staat om beleid te actualiseren. Daarnaast stuur jij continue op structurele verbetering. Dit gaat jou door je overtuigingskracht en coachende vaardigheden goed af.Daarnaast neem jij het volgende mee:
- WO werk- en denkniveau,
- Bij voorkeur een afgeronde opleiding rechten, commerciële economie of soortgelijk
- Gedegen kennis van uitbestedingsprocessen
- Kennis van en ervaring met vakinhoudelijke coördinatie van medewerkers
- Kennis van relevante wet- en regelgeving, richtlijnen en procedures
- Kennis en ervaring met Wft en DORA wetgeving
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Inkoop