Inloggen - Registreer  

Teamhoofd Vastgoed Exploitatie

COA - Breda
Wat ga je doen?Als teamhoofd Vastgoed Exploitatie bij het COA geef je leiding aan het vastgoedbeheer en draag je bij aan de optimale huisvesting en leefomgeving van asielzoekers. Jij bent verantwoordelijk voor de
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Managementondersteuner afdeling vastgoedbeheer

Gemeente Breda nieuw - via Talent - 11-03-2025 Naar vacature  

Ben jij een georganiseerde professional met secretariële ervaring die administratieve ondersteuning biedt voor een optimaal presterend team? Dan zoeken wij jou! Ben jij die georganiseerde en vooruitdenkende professional met een uitstekende organisatie-vaardigheden? Kan jij je kwaliteiten optimaal inzetten ten behoeven van administratieve ondersteuning zodat het (management) team optimaal presteert? Heb je ervaring met secretariële taken en werk je graag in een dynamische omgeving? Dan zijn wij op zoek naar jou! Wat ga je doen? Als managementondersteuner op de afdeling vastgoedbeheer speel je een belangrijke rol in het ontzorgen van het managementteam bij hun dagelijkse werkzaamheden. Jij zorgt ervoor dat de administratie goed verloopt en draagt bij aan een efficiënte en gestructureerde werkomgeving. Je werk nauw samen met collega’s en afdelingen binnen de organisatie en levert een essentiële bijdrage aan een succesvolle uitvoer van de managementtaken waar het Managementteam dagelijks mee bezig is. Je beheert de agenda van het afdelingshoofd en teamleider(s), plant vergaderingen en afspraken en zorgt voor een efficiënte tijdsindeling. Je ondersteunt bij het opstellen en volgen van rapporten, presentaties en andere documentatie. Je coördineert de interne en externe communicatie, zowel mondeling als schriftelijk. Je bereidt vergaderingen voor, verzamelt hiervoor benodigde informatie en stelt agenda’s op. Je bent eerste aanspreekpunt voor zowel interne als externe contacten en staat deze  deskundig en professioneel te woord. Je ondersteunt bij administratieve processen zoals facturatie, budgetbeheer en archivering van documenten.   Wat vragen wij? Je hebt MBO+ werk- en denkniveau bij voorkeur in de richting van Officemanagement, Administratie of vergelijkbaar. Je hebt aantoonbare werkervaring in een administratieve of secretariële rol. Je hebt affiniteit met vastgoedbeheer of hebt interesse om je daarin te verdiepen. Je bent een organisatorisch talent en hebt oog voor detail. Je bent sterk in zowel mondelinge als schriftelijk communicatie. Je werkt zelfstandig, bent proactief en functioneert goed onder tijdsdruk. Je bent bekend met MS-Officeprogramma’s zoals Word, Excel, PowerPoint en Outlook Wat bieden wij? Werken bij de Gemeente Breda is werken in een stad met ambities. We denken vooruit en maken mogelijk. Voor onze inwoners én voor onze medewerkers. Naast een baan als Afdelingssecretaresse kun je daarom rekenen op: Een jaarcontract voor 32-36 uur per week, met mogelijk uitzicht op een vast contract.  Een bruto maandsalaris van maximaal € 3.831,- (schaal 7, cao gemeenten) op basis van 36 uur. 201,6 verlofuren per jaar bij een contract van 36 uur. Een individueel keuzebudget van 17,05% boven op je salaris dat je kunt inzetten voor studie, extra verlof of bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets. Het bedrag laten uitbetalen als een soort 13e maand kan ook. Volop ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling. Een goede werkprivébalans met flexibele werktijden. Een laptop en mobiele telefoon. De mogelijkheid om hybride te werken. Een werkgeversbijdrage in de kosten van de zorgverzekering. Een goede pensioenregeling bij  ABP waarbij wij als werkgever 70% van de premie betalen en jij slechts 30%. Wie zijn wij? De afdeling vastgoedbeheer is verantwoordelijk voor het beheren, optimaliseren en behouden van de vastgoedportefeuille van onze gemeente. Het Team Vastgoedbeheer bestaat uit zo’n 30 collega’s met verschillende rollen. De technisch projectleiders zorgen voor de instandhouding van de verschillende objecten. De portefeuillehouders stemmen toekomstplannen af met afdeling beleid en de gebruikers. Daarnaast zijn er diverse administratieve ondersteuners, projectleiders en staffunctionarissen aanwezig om alle activiteiten in goede banen te leiden. Daarnaast beantwoorden de collega’s van het meldpunt vragen van gebruikers/huurders die gebruik maken van ruimte in de vastgoedportefeuille. De sfeer binnen het team Vastgoedbeheer is informeel. Veel van jouw collega’s werken al een tijd bij de Gemeente en je treft collega’s van alle leeftijden. Er wordt hard gewerkt, maar er wordt zeker ook veel gelachen. Er is ruimte voor ontspanning door middel van een borrel of een uitje. De goede werksfeer draagt bij aan een leuke baan! Meer weten over de stad of organisatie? Lees meer over de Gemeente Breda

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Gemeente Breda nieuw

Gerelateerde vacatures aan Managementondersteuner afdeling vastgoedbeheer

Beleidsadviseur Vastgoed

Gemeente Breda nieuw - Breda
Heb jij werkervaring met vastgoed bij een gemeentelijke organisatie? Ben je daarnaast initiatiefrijk en proactief? Geef dan jouw vastgoedkennis betekenis in de 9e stad van Nederland! Breda groeit en ontwikkelt, en dat vraagt
- Volledige vacature bekijken

Werkorganisator service en onderhoud

SEQ - Breda
Onze opdrachtgever is al jarenlang actief in de wereld van vastgoedverbetering en verduurzaming. Deze organisatie is een familiebedrijf met informele en korte lijnen. Je gaat je collega’s herkennen aan hun passie voor de
- Volledige vacature bekijken