Inloggen - Registreer  

Adviseur en Coördinator procesmanagement

Gemeente Utrecht - Utrecht
Ben jij klaar om procesmanagement in Utrecht naar een hoger niveau te tillen? Utrecht heeft jou nodig! Wil jij impact maken in een stad die groeit en innoveert? Als Adviseur en Coördinator procesmanagement help jij Utrecht
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Adviseur en Coördinator procesmanagement

gemeente Utrecht - via Talent - 11-03-2025 Naar vacature  

Dit is je werkplekDe gemeente Utrecht biedt ruimte aan iedereen. We zien talent als basis en diversiteit als kracht om samen betere resultaten te behalen. Voor jou is er plek bij het onderdeel Ruimte.Bij Ruimte werken we met ruim 1000 collega's aan de toekomst en beantwoorden we de vragen van morgen. Dit brengt uitdagingen met zich mee, maar die gaan we samen aan. Samen met (keten)partners, inwoners en ondernemers bouwen we dagelijks aan een beter Utrecht: een stad die klaar is voor klimaatverandering, de energietransitie, passende huisvesting en groenere, gezondere wijken. Slimme, veilige oplossingen zijn essentieel, waarbij digitalisering en innovatie een sleutelrol spelen.Je komt te werken in het Informatie- en procesmanagement team. Dit team telt ruim 35 medewerkers die gezamenlijk zorgen voor de integrale ondersteuning op het gebied van informatiebeheer, gegevensbescherming, digitaal werken, procesmanagement, datagedreven werken en innovatie.Als gemeente Utrecht geloven wij dat een diverse organisatie zorgt voor meer innovatie, creativiteit en een betere samenwerking. Om die reden streven wij ernaar om een zo’n inclusief mogelijke organisatie te zijn. Ben je benieuwd hoe wij dat doen? Lees dat op.Bij de gemeente Utrecht vinden we het belangrijk dat jij jezelf kunt zijn. Daarom zijn wij benieuwd naar wie jij bent. Voor deze vacature is het belangrijk dat jij analytische vaardigheden hebt en in staat bent werkprocessen te doorgronden. Je hebt een praktische aanpak als het gaat om het organiseren van de randvoorwaarden voor het team. Jij stelt duidelijke en doordachte adviezen op en hebt een scherp oog voor de omgeving. Je bent resultaatgericht, weet je collega’s mee te nemen in de doorontwikkeling en zet daarbij jouw communicatieve vaardigheden in. Je werkt autonoom en bent mens- en oplossingsgericht.Verder neem je mee: Minimaal hbo werk- en denkniveau.Ruime ervaring met projectmatig werken, verandermanagement en het realiseren van verbetertrajecten.Goede kennis van procesmanagement en ervaring met de implementatie ervan, bij voorkeur vanuit een adviserende rol.Ervaring met het analyseren en vastleggen van informatiestromen en -behoeften binnen processen.Kennis van en ervaring met de gangbare methoden en technieken op het gebied van architectuurdenken en –modellen, zoals GEMMA en NORA.Bij ons ga je werken aan jouw persoonlijke ontwikkeling, met uitdagende verantwoordelijkheden en ineen omgeving met gedreven collega’s. Jij gaat niet alleen werken voor de gemeente, maar je zet je in voor de ruim 370.000 inwoners van onze mooie stad. Jouw thuisbasis is het stadskantoor van de gemeente Utrecht, het best bereikbare kantoor van Nederland, waar we waarde hechten aan zowel professionele als persoonlijke behoeften en overtuigingen.Onderstaand vind je ons aanbod:Een 36-urige werkweek met een bruto maandsalaris tussen de € 4.781 en € 6.470 op basis van 36 uur (schaal 12). Het precieze bedrag stemmen we af op jouw kennis en ervaring. Inpassing in de tijdelijke aanloopschaal behoort tot de mogelijkheden.Een arbeidsovereenkomst voor de duur van één jaar met één maand proeftijd, met uitzicht op een vast contract bij goed functioneren.Boven op je salaris een Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05% van je salaris. Met het IKB pas je de arbeidsvoorwaarden aan naar jouw eigen omstandigheden. Denk bijvoorbeeld aan het kopen van extra verlofuren of maandelijks uitbetalen.Je kunt hybride werken: we werken voor een deel samen op kantoor en voor een deel thuis. Natuurlijk zorgen we dat je thuis ook een goede werkplek hebt. Inclusief laptop, bureau en bureaustoel. Ook ontvang je een thuiswerkvergoeding.Een werkwerk van 4 x 9 uur is bespreekbaar.Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, diverse cursussen en trainingen.Pensioenregeling van het ABPVoor een overzicht van alle overige arbeidsvoorwaarden, zoals reiskostenvergoeding en de uitgebreide verlofregelingen kijk je . Enthousiast geworden om als Adviseur en Coördinator procesmanagement aan de slag te gaan voor de gemeente Utrecht, solliciteer dan direct. Binnengekomen reacties worden voortdurend beoordeeld. Zien we een match? Dan laten we je zo snel mogelijk weten wanneer we met je willen kennismaken. Dit kan betekenen dat de vacature vroegtijdig sluit. Wacht dus niet te lang met solliciteren! Heb je inhoudelijke vragen over de Adviseur en Coördinator procesmanagement neem dan contact op met Coosje Verdam, 0681934218, Heb je vragen over de sollicitatieprocedure? Voor alle vragen over de sollicitatieprocedure kun je bellen met Wandena Swaans, Corporate Recruiter, te bereiken via tel. 06 – 41795722.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van gemeente Utrecht

Gerelateerde vacatures aan Adviseur en Coördinator procesmanagement

Traineeship Procesmanagement

Bouwhuysch - Utrecht
Functieomschrijving: Tijdens jouw studie heb jij regelmatig het gevoel gehad nét iets sneller en ambitieuzer te zijn dan de rest. Projecten die om leiderschap vragen pak jij dan ook graag met beide handen aan! Eigenschappen
- Volledige vacature bekijken

QA/QC Coördinator

Ballast Nedam - Utrecht
Jouw uitdaging Ben jij een kwaliteitscoördinator die volhardend is maar ook zaken in het juiste perspectief kan plaatsen? Zowel diplomatiek als goed in staat om te zeggen waar het op staat? Dan is dit jouw baan! Neem
- Volledige vacature bekijken

Adviseur Voedselveiligheid

Voedselbanken - Utrecht
Adviseur Voedselveiligheid De Vereniging van Nederlandse Voedselbanken heeft een operationeel bestuur. Ten behoeve van de uitvoering van de eigen taken heeft ieder bestuurslid een team tot zijn/haar beschikking. Het team
- Volledige vacature bekijken

HR Adviseur

The Kraft Heinz Company - Utrecht
Description Vacature: HR AdviseurJe bent een essentieel onderdeel van het HR team op de site waarbij je gevraagd, en ongevraagd, advies geeft aan werknemers, leidinggevenden en managers. Je bent klantgericht en
- Volledige vacature bekijken