Inloggen - Registreer  
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Medewerker Customer Service Desk

G4S Beveiliging - via Monsterboard - Ede - 30-04-2021 Naar vacature  

Ben jij een kei in administratie en krijg jij energie van klantcontact? Streef jij ondertussen naar de best mogelijke service? Dan ben jij onze nieuwe medewerker Customer Service Desk!

Jouw rol

In deze fulltime positie voor onze unit Training & Safety zoeken wij een klantgericht, nauwkeurig en daadkrachtig Customer Service-talent. Jij bent hét aanspreekpunt voor onze klanten. Je beheert een eigen portfolio van klanten waar je verantwoordelijk voor bent. Dit doe je natuurlijk niet alleen. Een hecht team van leuke en gezellige collega’s helpt je hierbij. Je belangrijkste taak is het administratief, correct verwerken van de cursistengegevens voor de trainingen die G4S verzorgd voor onze klanten in het CRM-systeem en je zorgt ervoor dat de dienstverlening vlekkeloos verloopt. Om een optimale dienstverlening te realiseren werk je nauw samen met de accountmanager. Vragen van klanten weet je telefonisch op een goede manier te beantwoorden en verwonder je onze klanten door net dat stapje extra te doen.

Kortom; ben jij een administratief wonder en heb je ook nog eens een vlotte babbel? Wacht dan niet langer en start met deze uitdagende baan!

Diploma's | Certificaten | Overig

  • Minimaal een afgeronde MBO-4 opleiding (bijvoorbeeld secretarieel/administratief)
  • Ervaring met (telefonisch) klantcontact
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift
  • Klantgericht en een gezonde dosis lef
  • Ervaring met administratieve processen
  • Een zelfstandige, flexibele werkhouding
  • De computer kent weinig geheimen voor jou

Salaris| Arbeidsvoorwaarden| Extra's

  • Een baan voor 38 tot 40 uur op contract bij G4S, met uitzicht op een vast dienstverband
  • Salaris tussen de € 2329,- en € 3200,- bruto per maand, dit is afhankelijk van leeftijd en ervaring
  • 25 vakantiedagen
  • De mogelijkheid om vanuit huis te werken
  • Diverse doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie
  • Persoonlijke trainingen om jezelf verder te ontwikkelen
  • Korting op een sportschoolabonnement en weekendjes weg
  • Ben jij aangenomen? En ken jij nog een kandidaat die ook een match is met G4S? Dan ontvang je een aanbrengbonus vanaf € 250,- netto!
Mocht je nog vragen hebben over de functie van medewerker Customer Service Desk? Bel of Whatsapp dan naar Jerry Bakker (Recruiter) via 06-22555389.

Over het bedrijf

G4S Beveiliging

G4S is wereldwijd marktleider op het gebied van beveiligings- en veiligheidsoplossingen.
Met ruim 657.000 werknemers in meer dan 125 landen, zijn wij een van de grootste private werkgevers ter wereld. Van beveiligingsadvies tot cash management oplossingen.

Van geldtransporten en geldverwerking tot totale cash management oplossingen voor retailers, financiële instellingen en overheden om de gehele cash stroom te managen.

Van het beveiligen van kantoren, terreinen, raffinaderijen tot internationale evenementen.
Van advisering inzake veiligheidsvoorschriften, procedures, risicomanagement tot complete veiligheidstrainingen en opleidingen.
Van de veiligheid van reizigers op vliegvelden en havens in de hele wereld tot detentietoezicht en arrestantenzorg.
De relatie met onze klanten is gebaseerd op vertrouwen door het onderhouden van een hechte en open relatie en door het aangaan van partnerships met onze klanten.

Op meer manieren dan je denkt, G4S is Securing Your World.

Missie:

De zeven onderstaande kernwaarden zijn samen de ziel van G4S en vormen de basis waarop onze dienstverlening is gebaseerd.

Customer focus – Focus op klanten

De klant staat centraal bij G4S. De relatie met onze klanten is gebaseerd op vertrouwen door het onderhouden van een hechte en open relatie. Door het aangaan van een partnerschap ontstaat er een gemeenschappelijk voordeel voor beide partijen.

Expertise – Kennis en Expertise

Met onze kennis en expertise kunnen wij onze klanten de best mogelijke oplossingen bieden. Onze expertise ziet u terug in onze innovatieve en toonaangevende benadering bij het creëren en opleveren van de juiste oplossingen.

Performance – Presteren

G4S gaat tot het uiterste om haar prestaties continu te verbeteren om zodoende de continuïteit op lange termijn te waarborgen. Ieders inzet verdient waardering. Daarom is het belangrijk dat prestaties worden beloond en worden gevierd.

Best people – Beste mensen

G4S zorgt er altijd voor de beste mensen aan boord te hebben, hun competenties te ontwikkelen, mogelijkheden te bieden en te inspireren onze kernwaarden uit te dragen. Wij hebben aandacht voor onze mensen. Door te zorgen voor optimale randvoorwaarden streven we naar tevreden medewerkers; tevreden mensen blijven graag bij ons werken, zijn loyaal aan de klant en aan de organisatie.

Integrity – Integriteit

Integriteit is de kern van onze dienstverlening. Klanten vertrouwen hun veiligheid aan ons toe en dat vertrouwen mogen we nooit beschamen. Klanten kunnen er op vertrouwen dat wij altijd de juiste dingen doen. Maar integriteit is meer. Het is ook respect hebben voor anderen, voor andermans mening, gedrag, gevoelens en eigendommen. G4S heeft een open cultuur. Dat betekent dat we elkaar kunnen aanspreken op gedrag, kritiek durven geven en kritiek kunnen ontvangen.

Collaboration and Teamwork – Samenwerking

Met elkaar kiezen we voor de beste oplossing en het beste resultaat. We denken met elkaar mee, staan open voor elkaars mening en maken afspraken over verantwoordelijkheden. Het gezamenlijke doel is winnen als team. Samen delen we in het succes.

Safety first – Veiligheid voor alles

Het welzijn van onze collega's en de wereld om ons heen komt bij G4S altijd op de eerste plaats. Veiligheid is een aantoonbare prioriteit die is vastgelegd in ons beleid op het gebied van gezondheid, veiligheid en milieu.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van G4S Beveiliging