Inloggen - Registreer  

Teamlead Contracting

ABN Amro - Diemen
Teamlead Contracting In het kort De afdeling Contracting is verantwoordelijk voor het opstellen van krediet- en zekerhedendocumentatie voor alle maatwerk kredietaanvragen van Personal & Business Banking, Wealth Management en
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Teamlead Contracting ABN AMRO

ABN AMRO 842701 - via Magnet.me - Amsterdam - 08-03-2025 Naar vacature  

Full-time / part-time
Full-time
Functie
Management
Salaris
€ 5.112
€ 7.303
per maand
Soort opleiding
HBO of WO bachelor
Taalvereiste
Nederlands
(
Vloeiend
)
Je carrière begint op Magnet.me
Maak een profiel aan en ontvang
slimme aanbevelingen
op basis van je gelikete vacatures.
Profiel aanmaken

Teamlead Contracting

In het kort

De afdeling Contracting is verantwoordelijk voor het opstellen van krediet- en zekerhedendocumentatie voor alle maatwerk kredietaanvragen van Personal & Business Banking, Wealth Management en Commercial Clients die voortvloeien uit het kredietadministratiesysteem KEM. Het team waarborgt in samenwerking met Legal dat de documentatie voldoet aan wet- en regelgeving. Ook vestigt en royeert de afdeling zekerheden. Daarnaast geeft de afdeling advies over juridische vraagstukken die zich voordoen bij het opstellen van krediet- en zekerhedendocumentatie. Ben jij de manager die samen met een gedreven en dynamisch team zou willen werken en een cultuur van continu verbeteren wilt realiseren? Je werkt samen met je team aan het mogelijk maken van het financieren van onze klanten. Je bent een belangrijke schakel om het team verder vooruit te helpen en helpt het team om onze dienstverlening iedere dag een stapje beter te maken.

Je werk

Als manager van Contracting ben je de operationeel manager van jouw team en geef je dagelijks leiding, zowel hiërarchisch als inhoudelijk, aan 25-30 medewerkers. Je bent onderdeel van het leiderschapsteam van het sub domein Contracting & Agency. Je werkt samen met andere onderdelen en managers binnen Customer Care & Operations, met de client units en grids. Je weet deze samenwerking om te zetten in verbetering van de service die ABN AMRO biedt aan onze klanten. Je stimuleert jouw team om klantgericht te werken, je analyseert en bespreekt de prestaties van je team met het oog op continu verbeteren. Je helpt het team om de teamdoelstellingen te behalen. Dit doe je volgens de operationeel management methode van Customer Care & Operations.

Werkomgeving

Contracting is onderdeel van het sub domein Contracting & Agency, samen met Contracting en Agency Syndicated Loans. Dit sub domein maakt deel uit van het domein Credits Operations. Credits Operations is één van de domeinen van Customer Care & Operations. De kernactiviteiten van Customer Care & Operations staan in het teken van het initiëren en stimuleren van klantgericht en efficiënt werken waarbij het klantbelang centraal staat. In bijzondere gevallen leveren we maatwerk en persoonlijke service, maar alleen zolang deze toegevoegde waarde biedt voor klanten. In samenwerking met de andere onderdelen binnen ABN AMRO realiseren wij onze doelstellingen.

Je profiel

Je bent een bevlogen professional die het beste uit zichzelf en de medewerkers haalt, voorbeeldgedrag toont en de business principles uitdraagt. Je stimuleert de ontwikkeling van je medewerkers, zorgt voor betrokkenheid, stimuleert continu verbeteren en viert successen. Je geeft je medewerkers de ruimte om eigen verantwoordelijkheid te nemen en samen te werken. Je begrijpt hoe snel de wereld verandert, je draagt bij aan innovatie en werkt mee aan een duurzame toekomst voor ABN AMRO. Je hebt ruime ervaring in het leidinggeven aan teams. Het strekt tot voordeel als je de werkzaamheden van Contracting kent, maar met een goede dosis interesse in het vak en de wil om te leren kom je een heel eind.

  • Je beschikt over HBO/WO denk- en werkniveau en hebt minimaal vijf jaar ervaring in een leidinggevende functie.
  • Je bent bedreven in (onderdelen van) operationeel management, bijvoorbeeld met betrekking tot capaciteitsplanning, het meetbaar maken van doelstellingen, sturen op kwaliteit en het voeren van prestatiedialogen.
  • Je bent in staat stakeholders te betrekken bij diverse verandertrajecten en verbetervoorstellen.
  • Je hebt een duidelijke manier van communiceren en kan richting geven aan nieuwe ontwikkelingen binnen je team.
  • Je zorgt dat het dagelijkse werkaanbod binnen de gestelde termijnen wordt afgehandeld en stuurt bij waar het nodig is of waar je kansen ziet.
  • Je begeleidt en coacht jouw medewerkers in hun functioneren en persoonlijke ontwikkeling.

Wij bieden

  • Wij bieden jou een leidinggevende rol waarbij je impact kunt maken en een aantal toekomstige ontwikkelingen mede vorm kunt geven
  • Voor jouw inzet en flexibiliteit krijg je professionele vrijheid en flexibiliteit terug
  • Het benefit budget bedraagt 11% van je salaris. Als je in een maand geen aankopen of reserveringen doet in de Benefit Shop, krijg je over die maand een twaalfde deel van je benefit budget uitbetaald.
  • Vijf weken vakantie per jaar. Je hebt de mogelijkheid om vier weken per jaar bij te kopen
  • Persoonlijk Ontwikkelbudget van € 1.000,- per jaar. Dit bedrag kun je opsparen tot € 3.000,-
  • Mogelijkheid tot thuiswerken (in overleg met je team en afhankelijk van je functie)
  • Een ov-jaarabonnement met gratis openbaar vervoer in heel Nederland
  • Een uitstekende pensioenregeling
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van ABN AMRO 842701
Meer Teamlead Contracting ABN AMRO vacatures

Gerelateerde vacatures aan Teamlead Contracting ABN AMRO

Support medewerker ABN AMRO

Unique - Amsterdam
Als medewerker Support bij ABN AMRO voer je diverse ondersteunende taken uit. Je registreert krediet- en zekerheidsdocumentatie, verwerkt facturen en royementen. Je onderhoudt contact met advocaten, notarissen en
- Volledige vacature bekijken

Administratief medewerker ABN AMRO

Unique - Amsterdam
Als administratief medewerker data verzameling draag je bij aan het verzamelen, onderzoeken en verifiëren van informatie voor het Paper file remediation (PFR) team. Je zult navigeren door banksystemen, klantdocumenten
- Volledige vacature bekijken

Zelfstandig werkend kok bij ABN AMRO

Food&I - Amsterdam
Vacaturebeschrijving Ben jij een gepassioneerde zelfstandig werkend kok die geniet van het creëren van heerlijke gerechten en heb je ervaring? Dan zijn we op zoek naar jou! Functieomschrijving Functieomschrijving Als
- Volledige vacature bekijken

administratief medewerker zakelijke dienstverlening ...

Unique - Diemen
Wat ga je precies doen Als administratief medewerker zakelijke dienstverlening bij ABN AMRO ben je verantwoordelijk voor de afhandeling van zakelijke klantdossiers, met een focus op rechtsvorm- en bestuurswijzigingen. Je
- Volledige vacature bekijken