Inloggen - Registreer  

Medeweker backoffice burgerzaken

Recrewters - Utrecht - 08-03-2025 Naar vacature  

Medeweker backoffice burgerzaken

Utrecht (Part-Time)

Korte Omschrijving

Duur:

Tot en met 31 december 2025

Optie tot verlenging:

Mogelijk, maar nog niet bekend

Uren per week:

32 uur / per week

Aantal Professionals:

1

Start:

Uiterlijk 1 april 2025

Opleidingsniveau:

HBO

Regio:

Utrecht

Verloopt op:

13 March 2025

Schaal:

€3.359 - €4.811 Schaal 9 CAO Gemeenten

ZZP:

Niet Mogelijk

Bij Recrewters vinden we het belangrijk om je te helpen naar de juiste baan op je eigen niveau of liever zelfs hoger. Een baan waar je voldoening uit haalt. Voor degenen die erom vragen zijn er genoeg uitdagende banen. Recrewters is daarnaast ook NEN 4400-1 en VCU gecertificeerd.

Let op!
Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.

Organisatie

De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig en onze cultuur is informeel. Met zo’n 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 67.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Als organisatie willen we op de hoogte zijn van wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen. We juichen het toe als je daaraan je eigen perspectief en waarde toevoegt en verwelkomen dus iedereen met de juiste ervaring en eigenschappen voor de functie. Waar je wieg ook heeft gestaan, wat ook je achtergrond, levensstijl of geloof is, of je nou topsporter bent of een beperking hebt, of allebei, als je je herkent in het profiel, solliciteer!

In Zeist werk je vanuit je eigen verantwoordelijkheid en word je ondersteund door de organisatie, zodat je als mens en als professional blijft groeien. We zijn niet op zoek naar een perfecte medewerker, maar iemand die zijn kwaliteiten, rafelrandjes én zelfkennis wil inzetten om met humor en lef uitdagingen te lijf te gaan.

Team

Het team Publiekszaken bestaat uit 40 medewerkers verdeeld over burgerzaken, het klantcontactcentrum en receptie. We verwachten best veel van je, maar dat doe je uiteraard niet alleen! Je komt te werken in een leuk en gedreven team. Samen met je collega’s werken we aan de doorontwikkeling van onze dienstverlening waarbij verbinding maken en vertrekken vanuit de ander altijd centraal staat.

Opdracht

Ter vervanging van een collega met zwangerschapsverlof zoeken wij voor deze functie iemand met al ervaring met de werkzaamheden die verbonden zijn aan frontoffice en / of backoffice burgerzaken. Iemand die het vak burgerzaken al kent! Het betreft o.a. de volgende werkzaamheden:

  • Verwerken van persoonsgegevens;
  • Registreren, muteren en controleren in de BRP;
  • Behandelen van aanvragen (aan de balie) van: inleveren buitenlandse akten en vestigingen buitenland;
  • Aannemen beoordelen en verwerken van briefadressen;
  • Adresonderzoeken behandelen o.a. TMV en LAA.
  • Je hebt een open en servicegerichte houding en kunt je goed verplaatsen in inwoners en hun diverse achtergronden. Je bent stressbestendig, oplossingsgericht en digitaal vaardig. Je werkt zorgvuldig en spreekt en schrijft correct Nederlands. Je communiceert moeiteloos met klanten en hebt uitstekende sociale vaardigheden. Je bent een teamspeler, maar je hebt tegelijkertijd een zelfstandige werkhouding. Je bent flexibel inzetbaar, waarbij werken op dinsdagavond voor jou geen probleem is.

Vereisten

1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Aantoonbaar afgeronde opleiding op mbo niveau 4;
3. Een afgeronde opleiding NLQF-niveau 4 (basis);
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als medewerker Burgerzaken bij een gemeente;
5. Aantoonbare werkervaring met verwerken van persoonsgegevens; registreren, muteren en controleren in de BRP, behandelen van aanvragen (aan de balie) van: inleveren buitenlandse akten en vestigingen buitenland, aannemen beoordelen en verwerken van briefadressen, adresonderzoeken behandelen o.a. TMV en LAAn (licht dit duidelijk toe in cv).

Gunningscriteria

6. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo-niveau 4 in administratieve richting (15 punten);
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker Burgerzaken bij een gemeente (30 punten);
8. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met verwerken van persoonsgegevens; registreren, muteren en controleren in de BRP, behandelen van aanvragen (aan de balie) van: inleveren buitenlandse akten en vestigingen buitenland, aannemen beoordelen en verwerken van briefadressen, adresonderzoeken behandelen o.a. TMV en LAAn (licht dit duidelijk toe in cv) (25 punten);

9. Aantoonbare werkervaring met Key2Burgerzaken (10 punten);
10. Aantoonbaar beschikbaar op dinsdagavond (20 punten).
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Recrewters
Meer Medeweker backoffice burgerzaken vacatures