Customer Success Manager
Customer Success Manager
Wil jij bijdragen aan een uitstekende klantbeleving bij Optimum Assessment in het hart van Den Bosch? Als Customer Success Manager ondersteun je vooraanstaande klanten zoals NOvA (Nederlandse Orde van Advocaten), CBR en DUO. Je begeleidt hen in hun succesreis en bouwt langdurige, waardevolle relaties op, zowel in Nederland als internationaal (Duitsland, Italië en Spanje).Optimum Assessment is een innovatieve softwareorganisatie gespecialiseerd in toetssoftware. In deze rol speel jij een sleutelrol in het verbeteren en optimaliseren van de software, zodat klanten er optimaal gebruik van kunnen maken. Als Customer Success Manager ben je onderdeel van het commerciële team. Dankzij jouw commerciële ervaring herken je verkoopsignalen moeiteloos en weet je deze effectief te benutten. Daarnaast werk je nauw samen met het team van applicatieconsultants om de best mogelijke service te bieden en de klanttevredenheid te optimaliseren.
Het team werkt nu nog vanuit het gezellige kantoor in Oisterwijk, in augustus verhuist de organisatie naar een fijn kantoor op een toplocatie in het centrum van Den Bosch.
Dit bieden wij jou
Bij Optimum Assessment bieden we jou een uitdagende en zelfstandige functie in een informele en dynamische werkomgeving. Er is veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei binnen een klein, ambitieus team. Daarnaast bieden wij:- Een salaris tussen €4500 en €6500, op basis van ervaring.
- Een goede pensioensregeling.
- Winstdeling.
- 25 vakantiedagen, met de mogelijkheid om extra dagen bij te kopen.
- Reiskostenvergoeding.
- Hybride werken is een optie.
- Een inspirerende werkomgeving in Oisterwijk, die in augustus verhuist naar een toplocatie in het centrum van Den Bosch, met uitstekende OV-verbindingen en parkeergelegenheid.
Dit breng je mee
Om succesvol te zijn in deze rol, ben je een proactieve, commerciële, servicegerichte professional die klanttevredenheid hoog in het vaandel heeft staan. Daarnaast breng je het volgende mee:- Minimaal HBO werk- en denkniveau.
- Ervaring in een vergelijkbare commerciële of Customer Succes rol.
- Een positieve, daadkrachtige houding met humor en ambitie.
- Uitstekende communicatieve vaardigheden.
- Een klantgerichte aanpak en het vermogen om kansen en uitdagingen snel te signaleren.
- Zelfstandigheid en goed kunnen samenwerken met collega's.
- Ervaring in het werken met diverse stakeholders en overtuigingskracht.
- Vloeiend in Nederlands en Engels; kennis van Duits, Spaans of Italiaans is een pré.
- Reislustig; je vindt het leuk om klanten in het buitenland te bezoeken.
Bedrijfsprofiel
Optimum Assessment ontwikkelt innovatieve, betrouwbare en hoogwaardige toetssoftware. Samen met klanten creëren we de ultieme toetservaring, altijd en overal. Het team bestaat uit gedreven professionals—uitvinders, architecten en bouwers—die continu zoeken naar manieren om klanten nóg beter te ondersteunen bij hun doelen.meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Hupp It
Meer Customer Success Manager vacatures