Teamleider Supportdesk
IT-, project en servicemanagement
HBO
40 uur
Vacature
5 uur geleden geplaatstTussen de € 3500,- en de € 4500,-
Solliciteer nu
Recruiter
Judith van GemerenLinden-IT
Leid een IT-servicedesk binnen een internationaal voedingsmiddelenbedrijf en zorg voor een stabiele, veilige IT-omgeving. Coach een team, optimaliseer de infrastructuur en maak impact op de digitale toekomst!Ben jij een coachende leider die energie krijgt van een goed draaiend IT-team? We zoeken een Teamleider Servicedesk die niet alleen het overzicht bewaakt, maar ook hands-on bijdraagt aan een veilige en stabiele IT-omgeving. Dit doe je binnen een dynamisch, internationaal voedingsmiddelenbedrijf waar IT een cruciale rol speelt.
Wat je gaat doen:
- Leidinggeven aan het Servicedesk & IT Infrastructuur-team
- IT-omgeving optimaliseren, van lifecycle tot change management
- Zorgen voor een veilige en stabiele werkomgeving
- Bewaken van eerstelijns IT-support en een topgebruikerservaring
- Samenwerken met externe leveranciers en sturen op SLA’s
- ICT vertegenwoordigen binnen het managementteam
Wat we van jou verwachten:
- Hbo-/wo-werk- en -denkniveau in IT of een vergelijkbare richting
- Ervaring als leidinggevende binnen een IT-organisatie
- Kennis van ITIL, Scrum, Agile en tools zoals TOPdesk
- Sterke communicatieve skills en schakelen op verschillende niveaus
Wat je krijgt:
- Salaris tussen de €3500 – €4500
- Een sleutelrol binnen een groeiende IT-afdeling
- Ruimte om processen en strategie te verbeteren
Opslaan en terug Naar vacature
Meer vacatures van Linden-it