Inloggen - Registreer  

Medewerker Servicedesk

It-idiots - Zwolle - 04-03-2025 Naar vacature  

Functie omschrijving Medewerker Servicedesk

Ondersteuning voor Eindgebruikers

Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct oplossen.

Taken en Verantwoordelijkheden

  • Registreren van binnenkomende meldingen in de servicemanagement tool

TOPdesk

.
  • Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren.
  • Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig.
  • Voortgangsbewaking van openstaande meldingen.
  • Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding.
  • Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen.
  • Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen.

Functie eisen Medewerker Servicedesk

  • MBO-3 of MBO-4
  • ervaring op een ICT Servicedesk.

Wensen

  • ITIL V3/4
  • Ervaring met Topdesk is een pré
  • Ervaring met MacOS besturingssysteem

Arbeidsvoorwaarden

We hebben verschillende vacatures voor de Servicedesk waarbij het vaak om langdurige projecten of vaste banen gaat.
Wij bieden uitermate interessante arbeidsvoorwaarden en een zeer prettige werkomgeving.
Er is een prima balans tussen thuiswerken en kantoorwerkzaamheden.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van It-idiots
Meer Medewerker Servicedesk vacatures