Inloggen - Registreer  

Adviseur Duurzaamheid Maatschappelijk Vastgoed

Kracht Recruitment - Vlijmen
Aanbod Als Adviseur Duurzaam Vastgoed krijg je de kans om aan innovatieve en uitdagende doelstellingen en projecten te werken, dit alles binnen een open en informele organisatie. Bij zo een uitdagende functie horen de
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Adviseur Huisvesting & Vastgoed

Enexis - Den Bosch - 01-03-2025 Naar vacature  

Staf & ondersteuning
€ 4.668,- en € 6.668,-
WO

Wat ga je doen?

Met jouw energie kan het

  • In deze nieuwe functie geef jij vorm aan de strategie en het beleid voor huisvesting en vastgoed
  • Met het team ontwikkel en beheer je een adaptieve en duurzame huisvestingsportefeuille die de productiviteit van Enexis faciliteert en aanpast op veranderende klantbehoeften en marktdynamiek
  • Je kunt daarbij rekenen op goede arbeidsvoorwaarden zoals uitgebreide opleidingsmogelijkheden, persoonlijk budget, 13de maand en €500 vitaliteitsbudget

Zo ga jij deze uitdaging aan

Als Adviseur ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van beleid en visie en voor het vertalen van strategie naar concrete huisvesting- en assetplannen. Je werkt op tactisch en strategisch niveau en werkt nauw samen met de manager en andere adviseurs binnen Facility Management en geeft zo mede richting aan de koers en ontwikkeling van huisvesting & vastgoed binnen Enexis.

Jouw verantwoordelijkheden:

Advisering:

  • Ontwikkelen van beleidsvoorstellen op basis van trends
  • Besluitvorming voor vakdomeinen en portfoliomanagement
  • Opstellen van beleids- en uitvoeringskaders
  • Meetbaar maken van de bijdrage van FM-concepten aan bedrijfsdoelstellingen
  • Toetsen van naleving van beleids- en uitvoeringskaders
  • Aanspreekpunt voor management bij specifieke vraagstukken

Ontwikkeling en innovatie:

  • Bijdragen aan een innovatieve visie passend bij strategische doelen
  • Vertalen van strategische uitgangspunten naar kaders en richtlijnen
  • Ontwikkelen en implementeren van concepten met focus op duurzaamheid, kwaliteit, efficiency en kostenbeheersing
  • Borgen van juiste doorvertaling van beleid naar FM-programma’s en projecten.
  • Creëren en bevorderen van draagvlak voor veranderingen

Onderzoek en analyse:

  • Uitvoeren van haalbaarheidsstudies en opstellen van business cases
  • Analyseren van interne en externe trends en bijstellen van beleid
  • Adviseren van directie

Kennisborging:

  • Up-to-date houden van (inter)nationale kennis op het vakgebied.
  • Actief participeren in kennisnetwerken en uitwisselen van praktijkervaringen.

Kwaliteit:

  • Bijdragen aan het opstellen van het afdelingsbudget en periodieke rapportages.
  • Toetsen van de implementatie en borging van beleid.
  • Adviseren van contractmanagement en optimaliseren van bedrijfsprocessen.

Informatie-uitwisseling:

  • Bevorderen van informatie-uitwisseling en kennisontwikkeling.
  • Participeren in overleggremia en onderhouden van netwerken.
  • Vertegenwoordigen van de organisatie in externe contacten.

Functie-eisen

Zo pak jij het aan

Je bent een adviseur met een sterk analytisch vermogen en weet goed hoe je issues kunt doorgronden. Je weet hoe de markt in elkaar zit, wat de eisen en wensen vanuit de wet zijn en hoe je beleidsnotities moet schrijven en (financiële) business cases opstelt. Je bent innovatief en ontwikkelt verbeterde oplossingen die inspelen op de veranderende behoeften van de klant. Je hebt een sterke overtuigingskracht en neemt nieuwe initiatieven om de doelen te bereiken. Je bent een echte netwerker en houdt rekening met verschillende belangen.

Verder heb je:
  • WO werk- en denkniveau, bij voorkeur in (technische) bedrijfskunde, vastgoedkunde, bouwkunde of een gerelateerde opleiding.
  • Minimaal 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare adviesfunctie.
  • Ervaring binnen grote organisaties met vergelijkbare schaalgrootte.
  • Kennis van safe-agile werken, programma- en projectmanagement.

Team & cultuur

Je zet je schouders eronder met..

Bouwen, bouwen, bouwen: dat is wat we bij Enexis doen om de energietransitie mogelijk te maken. Om dit te realiseren zijn onze collega’s dag in dag uit hard aan het werk op kantoor, thuis, onderweg of in het veld. Als Team Facility Management creëren we een werkomgeving die werkt voor onze organisatie en haar medewerkers. Dat doen we door vooruit te kijken, door te meten en echt te luisteren naar de behoefte van de organisatie.

Team Facility Management is volop in ontwikkeling wat een grote uitdaging en mooie kansen met zich mee brengt. Het team bestaat uit een club gedreven en enthousiaste vakidioten met als gemeenschappelijke doel dat we zorgen voor gewoon goede, veilige, duurzame, betaalbare werkomgevingen en vervoersmobiliteit voor Enexis en haar medewerkers.

Je werkt in deze functie nauw samen met de manager en met collega adviseurs binnen FM, andere afdelingen zoals HR, ICT en Financien en externe adviseurs en specialisten.

We vinden het belangrijk dat je je bij ons thuis voelt. We zijn allemaal anders en het mooie daarvan is dat we elkaar vanuit die verschillen aanvullen. We hebben elkaars perspectieven en meningen nodig voor een succesvolle energietransitie! Lees

hier
mee over ons beleid op diversiteit en inclusie.

Wat krijg je van ons?

En wij steken natuurlijk ook energie in jou

Bij
Enexis
werk je in de voorhoede van een van de grootste uitdagingen van onze tijd: de energietransitie. Daarbij zorgen we goed voor je. Dat begint met een uitgebreid welkomstpakket en -programma om je collega’s te leren kennen. En met goede arbeidsvoorwaarden:

  • Salaris tussen €4.668,- en € 6.668,- bruto per maand (op basis van 40 uur per week). Inclusief secundaire arbeidsvoorwaarden kan je salaris oplopen tot €8.582,- bruto per maand.
  • Bijdrage van 70% aan je ABP Keuzepensioen.
  • Persoonlijk budget van 10% en een 13e maand van 10,7% van je bruto jaarsalaris. Deze kun je flexibel inzetten of maandelijks of jaarlijks laten uitbetalen.
  • 24,5 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband. Meer oplaadtijd nodig? Met je persoonlijk budget en 13e maand koop je tot wel 35,5 extra verlofdagen.
  • Mogelijkheden om thuis te werken, inclusief een door ons ingerichte thuiswerkplek en een vergoeding van € 2,40 per dag.
  • Laptop of tablet en telefoon die je ook privé mag gebruiken.
  • Reiskostenvergoeding en een eersteklas ov-abonnement voor zakelijk gebruik.
  • Vitaliteitsbudget van € 500,- voor bijvoorbeeld een sportabonnement.
  • Ruimte om te groeien met ons interne ontwikkelplatform of externe opleidingen en trainingen.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Enexis

Gerelateerde vacatures aan Adviseur Huisvesting & Vastgoed

Traineeship Huisvestingsadvies en Projectmanagement ...

Kracht Recruitment - Vlijmen
Aanbod Naast een toffe traineeship waar je werkt aan uiteenlopende projecten en daarbij nog veel leert, bieden ze onder andere: Salaris tussen de 3000 en 3300; Informele werksfeer met korte lijnen; Voldoende begeleiding op
- Volledige vacature bekijken

Traineeship Huisvestingsadvies en Projectmanagement ...

Kracht Recruitment - Vlijmen
Aanbod Naast een toffe traineeship waar je werkt aan uiteenlopende projecten en daarbij nog veel leert, bieden ze onder andere: Salaris tussen de 3000 en 3300; Informele werksfeer met korte lijnen; Voldoende begeleiding op
- Volledige vacature bekijken

Projectleider woningcorporatie. Vaste

Centerpoint - s-Hertogenbosch
IntroductieWil jij als enthousiaste projectontwikkelaar werken voor een woningcorporatie in de regio Rosmalen en ben je maatschappelijk betrokken? Dan ben ik op zoek naar jou! OrganisatieDe opdrachtgever is een
- Volledige vacature bekijken

EP Adviseur

MANS recruitment - Rosmalen
Functie omschrijvingVoor de duurzaamheidsafdeling van deze energieke en snelgroeiende organisatie zijn wij op zoek naar een EP Adviseur detailmethodiek, voor 24 tot 40 uur per week. Ben jij op zoek naar een dynamische rol
- Volledige vacature bekijken