Commercieel klantadviseur binnendienst
CoBuilders BV - Hengevelde
Commercieel klantadviseur binnendienst Hengevelde, 32-40 uur Voor een ambitieus familiebedrijf en producent in houten en kunststof kozijnen zijn wij op zoek naar een commercieel klantadviseur binnendienst in omgeving - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Thuiswerken als klantadviseur voor KPN
Ben jij klantgericht én commercieel? Ga aan de slag als fulltime of parttime klantadviseur voor KPN in regio Apeldoorn!
Dit kan al binnen twee minuten
24 - 36 uur per week
€16,28 per uur
Wat ga je doen?
Telefonisch het eerste aanspreekpunt voor KPN klanten
Als klantadviseur ben jij hét aanspreekpunt voor klanten van KPN die bellen met vragen of problemen. Door goed te luisteren en je te verdiepen in de situatie van de klant probeer je de klant telefonisch zo goed mogelijk te helpen.Je krijgt veel verschillende soorten vragen. Hierbij moet je denken aan vragen over wifi problemen of over een kapotte modem. Met jouw technische kennis zorg je er voor dat je de klant zo goed mogelijk op afstand adviseert. Naast deze technische kant moet je ook commerciële kansen signaleren en hier op in spelen door producten of diensten van KPN te kunnen verkopen. Denk hierbij aan het verlengen van een nieuwe abonnementen of het aanbieden van een nieuw modem. Technische vragen beantwoorden en commerciële kansen pakken zijn dus voor jou geen enkel probleem!
Wat verwacht KPN van jou?
Thuiswerken klinkt fijn, maar brengt ook veel verantwoordelijkheid met zich mee. Je wordt op afstand ingewerkt. Als je vragen hebt, is het belangrijk dat je eerst zelf op onderzoek uit gaat voordat je digitaal vragen gaat stellen aan collega´s. Je moet dus zelfredzaam zijn en zelfstandig genoeg zijn om deze functie bij KPN je eigen te maken en om je KPI´s te behalen! Daarom is het ook een vereiste dat je aantoonbare ervaring hebt in de klantenservice of in het thuiswerken. Verder is het belangrijk dat je weet wat AI is en dat je er voor openstaat om hiermee te werken.Inwerktraject en werktijden
Het is een pittige thuiswerk functie, maar gelukkig word je niet zomaar in het diepe gegooid. Je begint allereerst met een betaalde training van acht weken. Tijdens deze training moet je minimaal 24 uur per week beschikbaar zijn tijdens kantoortijden. Je gaat bezig met verschillende e-learnings, praktijkopdrachten en je gaat buddy bellen. Ook word je twee keer per maand op locatie in Apeldoorn verwacht om meer te leren over alle diensten en producten van KPN.Na de training ga je op basis van je beschikbaarheid minimaal 24 uur aan de slag als klantadviseur. Je kan zelf je rooster maken op basis van de openingstijden van maandag t/m zondag van 08.00 uur tot 22.00 uur. Wil jij je tijdens je werk verder blijven ontwikkelen? Na het behalen van de basistraining heb je de mogelijkheid om door te groeien en extra skills te behalen.
Startdata
Vanafmaandag 21 april
zijn er wekelijkse startmomenten.
Wat wij bieden
- Goede doorgroei- en opleidingsmogelijkheden én een jaarlijks persoonlijk opleidingsbudget van € 1.500,- ;
- Een startsalaris van €16.28 bruto per uur;
- Je thuiswerkplek wordt volledig ingericht door KPN, inclusief bureaustoel en laptop;
- Een thuiswerkvergoeding van €40,- per maand;
- Toeslagen in het weekend;
- YC skills: toegang tot meer dan 200 cursussen (e-learnings, webinars and more).
Wat wij vragen:
- Minimaal mbo4 werk- en denkniveau;
- Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar;
- Je bent twee avonden per week beschikbaar, één keer per 4 weken op zaterdag en één keer per 5 weken op vrijdag.
- Je hebt technische en/of commerciële werkervaring;
- Minimaal één jaar ervaring in de klantenservice is een vereiste;
- Je bent minimaal een jaar beschikbaar;
- Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend.
Solliciteren
Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!Extra informatie
StatusOpen
Opleidingsniveaus
Middelbare school, MBO, HBO, Universiteit
Plaats
Apeldoorn, Arnhem, Zwolle, Deventer, Veenendaal, Amersfoort
Werkuren per week
24 - 36
Dienstverbanden
Fulltime (startersfunctie), Parttime (overdag), Avondwerk, Weekendwerk, Thuiswerk
Salarisindicatie
€16,28 per uur
Verantwoordelijk voor
Het telefonisch te woord staan van klanten
Gepubliceerd op
05-03-2025
Apeldoorn
|
Callcenter vacatures
|
Receptioniste vacatures
|
Vacatures callcenter medewerker
|
Klantenservice medewerker vacatures
| Fulltime (startersfunctie) | Parttime (overdag) | Avondwerk | Weekendwerk | Thuiswerk | Middelbare school | MBO | HBO | Universiteit
Solliciteer direct
Dit kan al binnen twee minuten
Recruiter
Jeffrey Krebs, bereikbaar op tel.050 3112013
of
+31651897038
Stel een vraag
In het kort
Apeldoorn, Arnhem, Zwolle, Deventer, Veenendaal, Amersfoort24 - 36 uur per week
€16,28 per uur
Middelbare school, MBO, HBO, Universiteit
Ontvang vergelijkbare vacatures in je mailbox
Vul in waar je vergelijkbare vacatures zoekt en vergeet je e-mailadres niet!Gerelateerde vacatures
Er zijn op dit moment geen vergelijkbare functiesmeer...
Naar vacature
Meer vacatures van YoungCapital
Meer Thuiswerken als klantadviseur voor KPN vacatures
Gerelateerde vacatures aan Thuiswerken als klantadviseur voor KPN
Werkis - Apeldoorn
Over de functie Ben jij opzoek naar een flexibele (bij)baan waarin je jezelf kan ontwikkelen? Lees dan snel verder! Parttime werken mogelijk: een baan voor minimaal 1 dag in de week;Een bruto uurloon vanaf €14,- wanneer je - Volledige vacature bekijken
Zorgbemiddelaar - Klantadviseur Zorg
Quoratio Groep - Apeldoorn
Wat ga jij doen als Zorgbemiddelaar? Als Zorgbemiddelaar ben jij de spin in het web bij de in- door-/ en uitstroom van cliënten. Jij weegt de belangen van de cliënt en de zorgorganisatie tegen elkaar af. Je staat in nauw - Volledige vacature bekijken
Platformbeheerder Storage - KPN
Eminent Groep - Apeldoorn
Als Platformbeheerder Storage ben je verantwoordelijk voor het functioneren en optimaliseren van het platform. Je zorgt voor correcte documentatie, voert patching en lifecycle management uit, en automatiseert waar mogelijk. - Volledige vacature bekijken
Olympia - Apeldoorn
Wat ga je doen? Als administratief medewerker ben jij 37 uur per week (parttime & fulltime) aan de slag bij KPN. Een voorloper in de ICT-dienstverlening die haar klanten services bieden in de televisie, internet en telefonie.- Volledige vacature bekijken