Medewerker inkoop (Tijdelijk)
TipTop Personeelsdiensten
- Winterswijk
Als tijdelijke Medewerker Inkoop ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van het inkoopproces voor diverse projecten. Samen met je collega’s onderhandel je met leveranciers in binnen- en buitenland over prijzen, specificaties, levertijden en leveringsvoorwaarden. Je vraagt offertes aan, stelt inkooporders op, verwerkt orderbevestigingen en legt bestellingen vast in SAP. Ook bewaak je de levertijden en houd je interne klanten op de hoogte van de voortgang. Deze rol is parttime, voor 24 uur per week.
- Mbo werk- en denkniveau
- Uitstekende kennis van Excel en ervaring met SAP is een pré.
- Beheersing van de Nederlandse, Engelse en Duitse taal.
- Commerciële instelling, klantgericht en zelfstandig werkend.
- Beschikbaar voor 24 uur per week, voor een periode van circa 4 maanden.
- Een tijdelijke en parttime functie voor circa 4 maanden binnen een hecht en professioneel team.
- De mogelijkheid om waardevolle ervaring op te doen in inkoop binnen een dynamische sector.
- Een marktconform salaris en aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden.
- Een fijne werkomgeving waar samenwerking en resultaatgerichtheid centraal staan.
Wil jij op de hoogte blijven van alle leuke vacatures uit de Achterhoek? Volg en like onze facebook pagina en ontdek jouw mogelijkheden via TipTop Personeelsdiensten.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van TipTop Personeelsdiensten