Inloggen - Registreer  

Directie Assistent

Lev - Hr - Apeldoorn - 26-05-2024 Naar vacature  

Ik verwacht dat deze persoon er voor ons is en dat er actie wordt ondernomen waar nodig. Als ik het zou samenvatten, zijn we op zoek naar een echte aan pakker/doorzetter, met een dosis positieve energie en met een luisterend oor! 

Hoe omschrijf je de werksfeer bij Oranje Furniture Care?

Er hangt een fijne werksfeer. We werken allemaal hard maar tussendoor is er ook ruimte voor gezelligheid zoals in de pauzes en de vrijdagmiddagborrel.

Waar moet je tegen kunnen als je bij Oranje Furniture Care werkt? 

Je moet wel tegen werkdruk kunnen. Het is soms erg druk met aanvragen en de telefoon. Ook moet je snel kunnen schakelen want er gebeurt er altijd van alles, je zit nooit stil!

Wat maakt werken bij Oranje Furniture Care zo aantrekkelijk/leuk voor jou? 

Ik vind de afwisseling van het werk heel leuk, het zorgt ervoor dat je dag nooit saai wordt. Ook zorgen de fijne collega’s voor een fijne werksfeer waardoor ik altijd met plezier naar werk ga.

Birgit Grobben | Customer Service Medewerker

Hoe omschrijf je de werksfeer bij Oranje Furniture Care?

De werksfeer bij Oranje is erg fijn! Het is een groot, maar gezellig en hecht team waar zeker ook vriendschappen ontstaan. Er wordt hard gewerkt, maar in de pauzes is er volop tijd voor gesprekjes en grappen en grollen. Het wandelen in de lunchpauze levert leuke en soms heel persoonlijke gesprekken op.

Wat maakt werken bij Oranje Furniture Care zo leuk?
Het werk is erg afwisselend en dat maakt het werken bij Oranje zo leuk. Contact met klanten, via telefoon en mail, contacten met winkels en fabrikanten in binnen- en buitenland, het meer administratieve gedeelte door het werken met verschillende werkbakken. Elke dag is anders en afwisselend. Je leert elke dag weer bij. Tel daarbij op dat je werkt in een leuk team met gezellige collega’s en de dagen vliegen voorbij.

Waar moet je tegen kunnen als je bij Oranje Furniture Care werkt?
De werkdruk bij Oranje is redelijk hoog, het is nooit rustig en er is altijd werk aan de winkel. Het is van belang dat je hierin je rust vindt door je kalm en rustig door het werk te “worstelen” en de klanten altijd vriendelijk en geduldig te woord staat. Het levert daarentegen ook veel voldoening op als je de klus weer met z’n allen geklaard hebt.

Vacature Directie Assistent

Oranje Furniture Care | Apeldoorn | € 51.500 p/j | 36 uur p/w
Vervuld

Wat bieden we jou?

Een bruto jaarsalaris tussen de €2.800,- en €4.000,- euro per maand (afhankelijk van achtergrond en ervaring)
Een fulltime dienstverband (minimaal 36 uur per week)
Contract voor een jaar, met uitzicht op een dienstverband voor onbepaalde tijd
27 verlofdagen
Een goede pensioenregeling
Dagelijks een uitgebreide lunch en vers fruit
Vrijdagmiddagborrel
Bedrijfsuitjes (aan het einde van het jaar inclusief aanhang)
Volop de kans om door te groeien en jezelf te ontwikkelen. Oranje Furniture Care ondersteunt je daarbij op het gebied van coaching en/of opleidingen
De sfeer binnen het bedrijf is prettig, informeel en dynamisch en de lijnen zijn kort
De werkplek is sfeervol en modern

Wie ben jij?

Door jouw expertise weet jij altijd precies hoe jij onze leidinggevenden kunt helpen. Hierdoor ben je hen al snel een stapje voor. Je denkt dus vooruit en bent analytisch ingesteld.

Jij signaleert snel knelpunten en lost deze net zo snel op. Je geniet ervan als alles op rolletjes loopt en denkt niet in problemen, maar in oplossingen.

Je weet de juiste prioriteiten te stellen en levert nauwkeurig werk af. Je laat het werk niet opstapelen, maar pakt het proactief op.
Minimaal een hbo werk- en denkniveau
Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend in woord en geschrift
Je bent bekend met Microsoft Officeprogramma’s
Een organisatorisch talent met verbindende kwaliteiten
solliciteer
delen
whatsapp
Mail
Facebook
LinkedIn

Wat ga je doen?

Jouw uitdaging als Directie Assistent is het stellen van de juiste prioriteiten, zodat alle facilitaire zaken tijdig en goed geregeld zijn. Daarnaast bied je gevraagd en ongevraagd ondersteuning aan onze CEO en het managementteam. Hou je ervan om meerdere taken en verantwoordelijkheden te hebben en behoud jij zonder moeite overzicht, ook al is geen enkele dag hetzelfde? Ben jij die interne verbinder tussen management en collega’s die zorgt dat deadlines niet gemist worden, leg je moeiteloos verslag van managementvergaderingen waar de voertaal Engels is en zie je het als een uitdaging om interne zaken zo te organiseren dat ons bedrijf de juiste koers kan varen? Dan is dit de functie voor jou.

Je hebt een belangrijke positie binnen Oranje Furniture Care en bent niet alleen intern het aanspreekpunt voor collega’s maar ook onderhoud je de contacten met externe partijen. Jouw takenpakket bevat onder andere:

  • Agendabeheer van het management en directie;
  • Voorbereiden en organiseren van vergaderingen en evenementen;
  • Het opstellen van actie/ besluitenlijsten tijdens MT-vergaderingen;
  • Het bewaken van deadlines, het tussentijds controleren op voortgang en opvolging van actiepunten;
  • Het verzorgen van zakelijke correspondentie en het voorbereiden en verspreiden van stukken
  • Het op efficiënte en logische wijze archiveren van communicatie;
  • Het ontvangen van gasten, het in samenwerking met wisselende collega’s regelen van de verse lunch op locatie, het bestellen van kantoorbenodigdheden;
  • Het regelen van gepland en ongepland onderhoud en service van ons wagenpark.

Toekomstige collega's aan het woord

Femke Roeleveld | Medewerker Customer Care

Wat verwacht jij van de nieuwe Directie Assistent? Ik verwacht dat deze persoon er voor ons is en dat er actie wordt ondernomen waar nodig. Als ik het zou samenvatten, ...

Lees verder

Birgit Grobben | Customer Service Medewerker

Hoe omschrijf je de werksfeer bij Oranje Furniture Care? De werksfeer bij Oranje is erg fijn! Het is een groot, maar gezellig en hecht team waar zeker ook vriendscha...

Lees verder

Waar ga je werken?

Oranje Furniture Care is dé producent én servicepartner voor de meubelbranche. Zij produceren hoogwaardige verzorgings- en reparatieproducten voor meubelen. Daarnaast faciliteren zij retailers met serviceprogramma’s omtrent vlekken en constructie. Ze werken samen met bijna alle meubelzaken in Nederland en zijn actief in Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk, België, Luxemburg en Frankrijk.

Apeldoorn
85 jaar
2 vestigingen
200 werknemers
Team Oranje Furniture Care!
De S van Service zit in ons DNA met hoofdletters verweven. Wij doen er alles aan om onze klanten zo goed mogelijk te bedienen. Dat betekent dat jij je thuis moet voelen buiten de spotlights, want die hebben we al voor onze klanten gereserveerd.

Iedere vrijdag hebben we een gezellige vrijmibo met elkaar!
Goed eten is belangrijk om iedere dag een goede prestatie neer te zetten. Wij regelen daarom dagelijks een uitgebreide lunch en vers fruit!
Work hard, play hard! Naast dat we keihard werken om iedere dag de beste prestatie neer te zetten vinden we het ook belangrijk om met elkaar te ontspannen. Dit doen we met de wekelijkse borrels, maar twee keer per jaar organiseren we ook een bedrijfsuitje.

Wat gaat er goed?
Wat er goed gaat is dat de omzet sterk groeiend is, het bedrijf een informele familiaire sfeer heeft en er veel kansen liggen om te internationaliseren. Verder pakken de onlangs aangepaste telefonie en werkwijzen goed uit. Ondanks dat blijven we zoeken naar de meest ideale flow om alle service-aanvragen in goede banen te leiden. Er is veel ruimte om mee te groeien met onze mooie organisatie.

Wat kan er beter?
De zoektocht naar een ultieme verdeling tussen de inkomende telefoontjes en digitale service-aanvragen is een mooie uitdaging. Daarnaast is het belangrijk om de verbindende factor te zijn tussen de diverse afdelingen zoals de service aanname, de planning, de monteurs en de directie en het management. We hebben echt behoefte aan iemand die het overzicht bewaart en zorgt dat enerzijds onze directie en management meer ontzorgd worden en anderzijds facilitaire zaken beter gestroomlijnd worden. Door onze sterke groei is er meer behoefte ontstaan om onze processen en werkwijze vanuit die rol verder te optimaliseren maar ook bijvoorbeeld om onze correspondentie logischer en meer efficiënt te archiveren. In feite bepaal je voor het merendeel zelf hoe je de functie vorm geeft en als je dat je energie geeft en je dat juist als een uitdaging ziet komen we graag met jou in contact.

Jouw weg naar succes

Ontvangstbevestiging
Cv verstuurd? Na de automatische bevestiging ontvang je een mail met de uiterlijke datum waarop je hoort of we je uitnodigen voor een gesprek.
Selectie
Matcht jouw cv met wat we zoeken? Dan word je uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek. Zo niet? Dan krijg je een mail met de uitleg waarom we je niet geselecteerd hebben.

Kennismakingsgesprek LEV
Het eerste kennismakingsgesprek met ons vind plaats via een videocall! Het gesprek heb je met Johan en wordt voor een deel op video opgenomen. Met deze video + je cv stellen we je voor bij Oranje Furniture Care.

Kennismakingsgesprek Oranje Furniture Care
Ziet Oranje Furniture Care ook voldoende aanknopingspunten? Dan nodigen we je uit voor een gesprek/gesprekken bij Oranje Furniture Care. Wij zijn ook aanwezig bij deze gesprekken.

Assessment/aanbod
Wil Oranje Furniture Care jou een aanbod doen? Na een positief assessment volgt het arbeidsvoorwaardengesprek.
Tijd voor taart
Allebei enthousiast? Dan is het tijd om aan de slag te gaan. Heel veel succes! We komen in de eerste werkweek langs met gebak om het te vieren.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Lev - Hr
Meer Directie Assistent vacatures