SGS - Spijkenisse
BedrijfsomschrijvingSGS is wereldleider op het gebied van inspectie, controle, analyse en certificering. Wij staan bekend als de global benchmark voor kwaliteit en integriteit. Onze medewerkers worden gekenmerkt door hun - Volledige vacature bekijken
Teamlead Customer Service
Heb je een lab-achtergrond, ben je woonachtig in regio Dordrecht en ben je op zoek naar een teamleider in een combinatiefunctie waar je zowel hands-on als hands-off bezig bent? Wij zijn opzoek naar een analist die zich naast het labwerk ook bezig zal houden met het aansturen van een team en het klantcontact beheert. Interesse? Lees dan verder!
Functieomschrijving
Binnen het team van Customer Service ben je als Teamleider een sleutelfiguur die bruggen bouwt tussen onze klanten en diverse interne laboratoria. Jouw rol draait om het begeleiden van orders, het toetsen van resultaten aan wettelijke normen en klantvereisten, uitvoeren van servicegerichte taken, en het faciliteren van zowel interne als externe communicatie. Als inspirerende Teamleider streef je ernaar om de dienstverlening naar nieuwe hoogtes te tillen, waarbij je naast je coördinerende taken ook zelf actief bijdraagt aan de dagelijkse operationele processen.Verantwoordelijkheden
- De klantbeleving en tevredenheid versterken
- Voorstellen tot verbetering aandragen en deze implementeren in afdelingsprocessen en systemen
- Zorgen voor optimale prestaties en teamspirit onder je medewerkers
- De personeelsplanning optimaliseren om efficiënte uitvoering van taken te verzekeren
- Samen met accountmanagers zorgen voor een naadloos klantcontact
- Actief meedenken over groeistrategieën en deze daadwerkelijk uitvoeren
- Waarborgen dat procedures en werkvoorschriften voldoen aan hoge kwaliteitsnormen
Profiel
- HBO-werk- en denkniveau
- Bewezen ervaring in Customer Service
- Affiniteit met de voedings- en diervoederbranche
- Aantoonbare leidinggevende ervaring
- Succesvolle track record in het verbeteren van klantbeleving en operationele efficiëntie
Arbeidsvoorwaarden
- Dienstverband: Jaarcontract, direct in dienst bij de opdrachtgever
- Salarisindicatie: van €3500 - €4000 bruto/maand afhankelijk van ervaring en opleidingsniveau.
Opslaan en terug Naar vacature
Meer vacatures van Oxfordcorp
Meer Teamlead Customer Service vacatures
Gerelateerde vacatures aan Teamlead Customer Service
METRO LOGISTICS - Dordrecht
BedrijfsomschrijvingParticipate in teams that work | Makro where you create impact daily with the unifying power of food.Om dé voordeligste groothandel voor Horeca Nederland te worden zoeken wij een Teamlead Bezorgservice. - Volledige vacature bekijken
Tijdelijke opdracht - Customer Service - - Parttime/...
Page Personnel - Dordrecht
Toegevoegd 01/08/2024Wil jij werken in een internationale organisatie in de Chemische distributie?Locatie Dordrecht, veelzijdige en verantwoordelijke functie.Over onze klantOnze opdrachtgever is gevestigd in omgeving - Volledige vacature bekijken
Select - Zwijndrecht
FunctieomschrijvingAls Customer Service Bediende voldoe je aan het volgende takenpakket:Opvolging van klantorders en plannen van operaties;Voorraadbeheer en rapportage aan klanten;Administratieve taken zoals dossierbeheer en - Volledige vacature bekijken
Page Personnel - Dordrecht
Toegevoegd 19/08/2024Afwisselende baan binnen de logistiek op de customer service afdelelingVerwerking van order tot aan facturatieOver onze klantOnze opdrachtgever maakt deel uit van een groep bedrijven die zich bezig - Volledige vacature bekijken