Allround Service Manager
Ben jij een echte aanpakker? Word jij blij van klantcontact en het zorgen voor succesvolle projecten? Dan zijn wij op zoek naar jou! Lees snel meer over de functie als Allround Service Manager in Haarlem.
Aan de slag als Allround Service Manager in Haarlem
Als Allround Service Manager in Haarlem ben je verantwoordelijk voor verschillende klantprojecten voor één van de meest innovatieve betaaloplossingen ter wereld. Van de start tot aan de implementatie heb jij de touwtjes in handen en fungeer je als aanspreekpunt. Door middel van jouw deskundigheid en proactiviteit, zorg je voor een zo soepel mogelijk traject en een hoge klanttevredenheid. Je pakt zelfstandig projecten op, maar staat veel in contact met andere collega’s. Samen zorgen jullie voor tevreden klanten binnen én buiten Nederland!Een greep uit jouw takenpakket:
- Actief adviseren en inventariseren bij klanten ter optimalisatie van de dienstverlening;
- Projectplannen inclusief implementatie opstellen en uitvoeren;
- SLA rapportages en verschillende project en/of implementatie offers maken en verwerken;
- Incidenten inschatten en 2e lijns vraagstukken direct telefonisch oppakken;
- Nauw contact met klanten waardoor je precies weet wat er speelt en aanpassingen kan doorvoeren;
- Voeren van periodieke service gesprekken met klanten;
- Oplossen van incidenten in de soft- en incidenteel hardware;
- Nieuwe commerciële kansen vroegtijdig identificeren en aangrijpen;
- Zorgdragen over technische documentatie en nieuwe updates;
- Verbetermogelijkheden herkennen en gerichte acties uitzetten;
Wat zoeken wij in jou?
- HBO werk- en denkniveau met een achtergrond in of raakvlak met ICT;
- Jij neemt kennis van de gangbare Operating Systemen en databases, zoals PostgreSQL en MS-SQL, met je mee;
- Zelfstandig werken en omgaan met vrijheid kan je goed;
- Jij staat sterk in je schoenen en weet structuur in chaos aan te brengen;
- Van nature ben jij nieuwsgierig, proactief en ondernemend;
- Jij verdiept je in nieuwe technologieën binnen ICT;
- Uitdagingen pak jij letterlijk en figuurlijk met twee handen aan: incidenteel problemen oplossen op locatie zorgt bij jou ook voor een glimlach.
Wat krijg je terug voor jouw inzet?
- Een salaris tussen de €4000-, en €5000-, per maand, afhankelijk van jouw kennis en ervaring;
- 27 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en een maandelijkse pensioeninleg;
- Een internationale baan die samengaat met veel avontuur;
- De mogelijkheid om een dag in de week thuis te werken;
- De kans om te zorgen voor tevreden klanten, zowel online als op locatie;
- Een uitdagende functie met een hoge mate van verantwoordelijkheid;
- De ruimte en vrijheid om te investeren in jouw persoonlijke- en zakelijke ontwikkeling door bijvoorbeeld het volgen van trainingen;
- Dagelijks een gezonde lunch in eigen bedrijfskantine;
- Een ambitieus en gedreven team dat houdt van gezelligheid;
- Een werkomgeving waar meer dan 30 verschillende nationaliteiten samenkomen.
Over het bedrijf
Deze snelgroeiende organisatie is met 150 medewerkers actief vanuit Nederland, Duitsland en Servië. Ze zijn een grote speler in de Fintech en Faretech markt en bieden innovatieve betalingsoplossingen aan diverse klanten aan. Dit bedrijf staat voor kwaliteit. Niet alleen voor de dienstverlening, ook voor haar werknemers. Je komt te werken in een mooi kantoor dichtbij het centrum van Haarlem waarin jouw ontwikkeling, inbreng en werkplezier centraal staat!meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Sparkling People
Meer Allround Service Manager vacatures