Customer Service Administrator
MICHAEL KORS - Venlo
Michael Kors is always interested in hearing from talented, globally-minded individuals with a passion for fashion.If you enjoy working in a creative, fast-paced environment, then we would love to hear from you!I FEEL really - Volledige vacature bekijken
Customer Support & Logistics Administrator
Wat ga je doen als Customer Support & Logistics Administrator
De CS&L Administrator vervult een sleutelrol tussen de klanten en de verkooporganisatie. Hij/zij is verantwoordelijk voor het vertalen van klantwensen in verkooporders en het begeleiden van het orderproces. De CS&L Administrator werkt nauw samen met het Operations Team en het Sales & Crop Care Team. Het CS&L Office Team bestaat uit de Logistics Coordinator en twee CS&L Administrators. De CS&L Administrator rapporteert aan de Logistics CoordinatorDe taken
- Bedienen van de telefooncentrale en ontvangen van bezoekers;
- Het aannemen en verwerken van bestellingen van klanten (broed & non-broed producten);
- Verantwoordelijk voor alle leveringen tussen intercompany groepen (broed & non-broed producten);
- Pro-actief registreren van afwijkingen in het wekelijkse bestelpatroon van individuele klanten;
- Verwerken van orders in overeenstemming met bestaande protocollen en eisen van de klant (hoeveelheid, levertijd, etc.);
- Plannen en aansturen van externe transporteurs (per land, water, lucht);
- Verzorgen van interne administratie & facturatie (in ERP) en alle voorkomende transportdocumenten.
Wat neem je mee als Customer Support & Logistics Administrator
- Een afgeronde logistieke opleiding op MBO niveau of gelijkwaardig;
- Voldoende en relevante werkervaring.;
- Affiniteit met ERP-systeem (Navision);
- Zeer goede beheersing van Nederlands en Engels in woord & geschrift; kennis van een andere taal, zoals Pools is een pré;
- Competenties zijn: klantgericht, oplossingsgericht en stressbestendig.
Bedrijfsprofiel
Op verzoek van onze opdrachtgever vermelden wij bij deze vacature niet de bedrijfsnaam en/of omschrijving. Zodra je solliciteert op deze vacature, geven wij meer informatie over onze opdrachtgever.Arbeidsvoorwaarden Customer Support & Logistics Administrator
- Afwisselende baan met toekomstperspectief;
- Marktconform salaris;
- Reiskostenvergoeding;
- Zeer goede pensioenregeling;
- 37,5-urige werkweek;
- Contract voor 12 maanden en bij gebleken geschiktheid een contract voor onbepaalde tijd.
Contact informatie vacature Customer Support & Logistics Administrator
Ben jij de enthousiaste Logistieke Medewerker die we zoeken? Reageer dan nu via deze website of stuur een e-mail naar Vera van der Sterren:meer...
Opslaan en terug Naar vacature
Meer vacatures van Green People Recruitment
Gerelateerde vacatures aan Customer Support & Logistics Administrator
Adecco - Venlo
Heb jij affiniteit met transport en logistiek, en ben jij sterk in administratie? Ben je energiek, proactief, accuraat en kun je meerdere taken tegelijk uitvoeren? Lees dan snel verder voor deze leuke administratief - Volledige vacature bekijken
Seacon Logistics - Venlo
Logistics Administrator Overseas Logistics Administrator Overseas Venlo | 40 u p.w. Logistics Administrator OverseasTer ondersteuning van onze backoffice-collega’s van onze Overseas afdeling zijn wij op zoek naar een - Volledige vacature bekijken
ResMed - Venray
We are hiring a Logistics Lead Support to join our Supply Chain team in Venray (Netherlands).Let's talk about the role: The Logistics Lead Support is the point of contact for our Regional European Operation (REO), - Volledige vacature bekijken
Adecco - Venlo
Do you ensure a neat and organized warehouse? Day shift job with a good salary: €14.24 per hour. Ready to get started? Read on! What are you going to do? As a warehouse employee, you ensure a clean and organized warehouse. - Volledige vacature bekijken