Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Assistent Controller
Over KLM Health Services
KLM Health Services helpt je met gezond leven, werken en reizen. Van eerste hulp en medische ondersteuning tot vaccinaties, health check-ups en lifestyle programma’s. Dit doen we al meer dan 25 jaar voor KLM en voor andere organisaties zoals multinationals, offshorebedrijven en overheid. Alles om ervoor te zorgen dat je als reiziger, medewerker of organisatie iedere dag weer het beste uit jezelf kunt halen en je grenzen kunt verleggen. Of je nu aan het werk bent of op vakantie. Niet voor niets is onze missie dan ook ‘Fit to explore your world’.
Over de afdeling team Finance
Je bent vanuit het team Finance de schakel tussen de controllers en de financiële administratie.
Naast de periodieke taken en werkzaamheden m.b.t. de financiële verantwoording ben je medeverantwoordelijk voor het verbeteren van de financiële processen, zowel binnen het team Finance als in de diverse operationele afdelingen.
Je wordt onderdeel van het team Finance (6 personen) en je rapporteert hiërarchisch aan de Lead Finance.
Er wordt van je verwacht dat je als een coachende collega een complementerende bijdrage levert aan het team. Dit met name vanuit de persoonlijke specifieke kennis-, competentie- en ervaringsgebieden.
Jouw functie
Resultaatgebieden assistent controller:
- Draagt zorg voor en neemt actief deel aan een juiste verantwoording van alle financiële stromen binnen een matrixorganisatie van meerdere fiscale eenheden, business units en costcenters.
- Is (mede)verantwoordelijk voor en draagt actief bij aan het opstellen van de (geconsolideerde) maandrapportages, het analyseren hiervan en het opleveren en toelichten van de definitieve rapportages zowel intern bij KLM Health Services als aan de aandeelhouders;
- Draagt actief bij aan het opstellen van het (intern)jaarverslag van KLM Health Services, Airport Medical Services en Executive Health Management;
- Signaleert verbetermogelijkheden en brengt ideeën en ervaringen in vanuit de eigen werkzaamheden;
- Neemt namens het team Finance deel aan organisatieprojecten, zowel klant- als procesverbetering projecten;
- Werkt compliant o.b.v. relevante wetgeving (vak gerelateerd en AVG) en vereiste certificering
Voor de uitoefening van de functie worden de volgende eisen gesteld:
- Afgeronde opleiding HBO opleiding in Finance, Accounting of een gerelateerd werkgebied;
- Minimaal 2 jaar relevante kennis en ervaring in een vergelijkbare rol;
- Kennis van administratieve processen en rapportage;
- Kennis van zowel Dutch GAAP als IFRS;
- Kennis van ERP-software (bij voorkeur AFAS Profit);
- Uitstekende kennis van Excel;
- Goede kennis van Engels;
- Weet te verbinden en bevordert een integrale samenwerking.
- Een teamplayer die daarbij de persoonlijke cirkel van invloed effectief weet in te zetten.
- Beschikt over uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden.
- Werkt nauwkeurig en zorgvuldig, met oog voor detail.
- Kan snel en adequaat handelen als de situatie daar om vraagt.
- Heeft een hands-on mentaliteit.
Competenties:
- Probleemanalyse
- Werken in teamverband
- Opbouwen en onderhouden van relaties (intern en extern)
- Overzien van bedrijfsprocessen
- Innoveren
- Impact
Bij KLM Health Services vind je vakinhoudelijk sterke en enthousiaste collega’s in een uitdagende omgeving. De functie wordt aangeboden voor 36-40 uur per week, startend met een jaarcontract.
Je salaris ligt tussen de € 3616,- en € 4851,- bruto per maand en is afhankelijk van jouw kennis en ervaring.
Wij zijn een gezondheidsorganisatie en dat zie je terug in onze goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Zo krijg je 5% eindejaarsuitkering, winstdeling, een behoorlijk aantal ADV/vakantiedagen, een jaarlijks vitaliteitsbudget, Fitbit en een gunstige regeling voor KLM-tickets na een jaar dienstverband. Fit to explore your world.
Daarnaast belonen wij niet alleen in geld, want we vinden het belangrijk dat jij jezelf kan blijven ontwikkelen. Daarom investeren we in relevante trainingen binnen jouw vakgebied. Bij KHS merk je dat de nadruk ligt op het uitwisselen van kennis tussen collega’s onderling: we leren met en van elkaar. Zo leer je tenslotte het meest!
Ben jij onze nieuwe collega?
Herken jij jezelf in dit profiel of heb je inhoudelijke vragen over de vacature? Upload dan je cv én motivatiebrief via de “Solliciteren” button onderaan deze pagina.
Voor meer inhoudelijke informatie over de functie kan je contact opnemen met Gerjo van Nieuwenhuizen via 06-24877935.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Klm Health Services