Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Informatiepunt medewerker klantenservice
Medewerker klantenservice parttime
Voor een belangrijke Europese campagne in de transport sector
zijn wij op zoek naar proactieve mensen met ervaring als klantenservice medewerker. De campagne gebeurd middels een handige pop-up stand op belangrijke locaties, die bedoeld zijn als informatiepunten in de buurt van Havens en Tankstations. Als klantenservice medewerker heb jij een hoge hospitality factor! Je houdt ervan om mensen te helpen en leert snel. Onze klantenservice medewerkers zullen in teamverband samenwerken, daarom is het van belang dat jij een echte teamspeler bent.Wanneer
?
Van 27 september t/m 29 november 2019
Optie 1) Ochtenddienst 04:00 - 12:00 uur (8 u) - op zat/zon.
Optie 2) Middagdienst 12:00 - 20:00 uur (8 u) - op zat/zon.
Locaties
- Hoek van Holland
- Rotterdam
- Spijkenisse
- Amsterdam
- Haarlem
Wat ga je doen als medewerker klantenservice?
Klantenservice > Vervoerders die het informatiepunt passeren voorzien van informatie over de nieuwe voorschriften.
Verzamel statistieken tijdens de dienst over de doelgroep.
Verwijs vervoerders en openbaar publiek, naar nieuwe transportregelgeving.
Deel informatiefolders uit en voorzie vervoerders/ publiek van adequate online informatie waar zij op elk moment gebruik van kunnen maken.
Je bent verantwoordelijk voor de op en afbouw van de pop-up stand.
Je zorgt ervoor dat de materialen voldoende op voorraad zijn en beheert de standaard bij shift veranderingen.
Rapporteer eventuele problemen bij De regionale projectmanager.
Dagelijks vul je een online een rapport in, aan het einde van de dienst.
Aan de balies wordt niets verkocht
. Deze zijn enkel bedoeld als informatiepunten.
Je zult werkzaam zijn in teamverband, op de locatie het dichtst bij jouw woonplaats.
Vereisten:
Je bent 100% beschikbaar voor de gehele periode!
Je beschikt over een eigen voertuig om je te verplaatsen de locatie waar jij ingedeeld wordt.
Als medewerker klantenservice spreek je naast Nederlands ook goed Engels (vloeiend).
Een klantenservicemedewerker id te allen tijde een goede gastvrouw of gastheer!
Je beschikt over een proactieve, klantgerichte en verantwoordelijke persoonlijkheid.
Ervaring als medewerker klantenservice is een must have!
Kennis van Handel (import/export) en Internationaal logistiek management is wenselijk.
Het wordt zéér gewaardeerd als je eerder hebt gewerkt in (semi) nachtdiensten.
Wat bieden wij jou?
De vergoeding variëert van €16,90 tot €20,25 bruto per uur, afhankelijk van de werktijden en dienst. De fee is exclusief reiskostenvergoeding en een eind BONUS na afloop van de campagne.
Over het bedrijf
Brandpeople
maakt deel uit van een Internationaal
eventstaffing
agency.
Het betreft namelijk een Internationale campagne van 150 locaties verdeeld over Europa. Bij een prettig samenwerkingsverband houden wij de kandidaat graag aanbevolen voor toekomstige bookings als medewerker klantenservice, gastvrouw/heer, hospitality medewerkers en/of eventstaffing.
Heb je interesse? Reageer dan snel! Op 23 september sluiten wij dit
selectieproces
!
Bekijk meer informatie
Bekijk minder informatie
Salaris
€ 16,90 - € 20,25 /uurReiskosten worden vergoed plus 5% eindbonus!
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Brandpeople