Inloggen - Registreer  

Start als parttime customer support

Bereken uw tarief - via ParttimeWerk - Amsterdam - 08-11-2024 Naar vacature  

Ben jij administratief sterk en klantgericht? Start dan als parttime customer support in Amsterdam voor 24-28 uur per week.
24 - 28 uur per week
€15,00 per uur

Wat ga je doen?

Voor een van bekendste kranten in Nederland gevestigd in Amsterdam zijn wij op zoek naar een parttime customer support die energie haalt uit het ondersteunen van collega's en klanten. Deze opdracht vervangt een langdurig zieke collega en is daarom tijdelijk. De einddatum is nog niet bekend, maar er bestaat een kans op een vaste aanstelling.

Jij ontzorgt de (key) accountmanager en bent contactpersoon van onze grootzakelijke klanten voor administratieve vragen. Jij adviseert de accountmanagers en de lezers van onze producten zodat zij optimaal gebruik kunnen maken van hun (digitale) abonnement. Kortom: je ondersteunt de accountmanagers en het team op administratief vlak.

Jouw taken:

  • Ondersteunen van accountmanagers en klanten met administratieve vragen.
  • Verwerken en factureren van abonnementen.
  • Beantwoorden van klantvragen over ons IT-systeem en digitale producten.
  • Verzamelen en delen van klantinzichten met collega’s.
  • Servicegericht bijdragen aan sterke klantrelaties.
Nog geen ervaring met alle aspecten van deze functie? Geen zorgen, ze bieden je de mogelijkheid om je kennis en vaardigheden te ontwikkelen!
Je werkt in een energieke en professionele omgeving binnen een informeel team dat trots is op de organisatie. Samen streven ze ernaar om elkaar en onze klanten te ondersteunen in een open en positieve sfeer. Er wordt hard gewerkt, maar zeker ook hard gelachen!

Wat wij bieden

  • Een aantrekkelijk salaris van €15 bruto per uur;
  • Half kantoor, half thuis;
  • Flexibele indeling van je werkuren;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een warm en enthousiast team dat klaarstaat om je te verwelkomen;

Wat wij vragen:

  • Minimaal hbo werk- en denkniveau;
  • Sterke communicatieve vaardigheden en een servicegerichte instelling;
  • Ervaring met administratie of klantenservice is een pre;
  • Iemand die niet bang is om de telefoon op te pakken;
  • Verplichte kantoordag op donderdag;

Solliciteren

Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Extra informatie

indebuurt

Status
Open
Opleidingsniveaus
Middelbare school, MBO, HBO
Plaats
Amsterdam
Werkuren per week
24 - 28
Dienstverbanden
Parttime (overdag)
Salarisindicatie
€15,00 per uur
Verantwoordelijk voor
In deze rol ondersteun je het team en ben je het eerste aanspreekpunt voor grootzakelijke klanten met administratieve vragen rondom hun (digitale) abonnementen.

Gepubliceerd op
06-02-2025
Amsterdam
|
Callcenter vacatures
|
Sales vacatures
| Parttime (overdag) | Middelbare school | MBO | HBO
Solliciteer direct
Solliciteer direct
Dit kan al binnen twee minuten

Recruiter

Chris Disse, bereikbaar op tel.
+316 23506152

Recruiter

Chris Disse, bereikbaar op tel.
+316 23506152

Ontvang vergelijkbare vacatures in je mailbox

Vul in waar je vergelijkbare vacatures zoekt en vergeet je e-mailadres niet!

Gerelateerde vacatures

Er zijn op dit moment geen vergelijkbare functies

Deel deze vacature

We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Bereken uw tarief
Meer Start als parttime customer support vacatures