Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Technical Customer Support Engineer
Helpdesk en werkplekbeheer
HBO
40 uur
Vacature
1 maand geleden geplaatstRecruiter
Daphne HeemskerkLinden-IT
Ben jij niet bang voor een uitdaging, hoe groot of klein deze ook mag zijn? En wil je daarbij werken voor een toonaangevende organisatie met grote ambities? Ben jij daarnaast ook nog eens allergisch voor een 9 tot 5 werkmentaliteit? Solliciteer dan directVoor een gewaardeerde Internationale eindklant zijn wij per direct op zoek naar nieuwsgierige, sociale en energieke kandidaten die niets anders willen dan een vak leren! Als Technical Customer Support Engineer ben jij samen met een team van +- 15 andere collega’s werkzaam op de Supportafdeling in Dordrecht.
Wat ga je doen?
De Supportafdeling geeft technisch inhoudelijke ondersteuning aan o.a. de brandstofbranche en oliemaatschappijen. Dit wil zeggen dat er support wordt geleverd op een breed scala aan apparatuur die op tankstations staan. Denk hierbij aan brandstofpompen, elektrische laadpalen, waterstofpompen en betaalsystemen. Daarnaast wordt er ook support geleverd aan locaties waar carwashinstallaties staan. Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor het aannemen, registreren en verwerken van kleine tot landelijke storingen.Als team werk je hard aan het direct oplossen van deze storingen. Lukt dit niet, dan heb je korte lijnen met interne technische specialisten of met de monteurs zelf. Als Technical Customer Support Engineer zorg jij er te allen tijde voor dat de betrokken partijen op de hoogte worden gehouden van de status en neem jij de leiding in de communicatie!
Wat kan je van ons verwachten?
- Salaris tussen 2500 – 2800 bruto o.b.v. 40 uur
- Een bijzondere beloning: Dertiende maand
- 38 vakantiedagen (25 vakantiedagen, 13 ADV dagen) o.b.v. een 40-urige werkweek
- Bepaalde diensten vanuit huis werken
- Laptop van de zaak
- Dagelijks een gratis gezonde lunch die je niet wilt missen!
Wat breng jij dan mee?
- Een flexibele werkhouding! Diensten tussen 06:00 en 22:00 uur (in samenspraak ingedeeld)
- HBO werk- en denkniveau
- Affiniteit met Techniek
- Ervaring met klantcommunicatie is een grote pré
- Administratief sterk
- Klantvriendelijke, servicegerichte en communicatieve vaardigheden
- Je hebt een organiserend vermogen
- Je kan goed zelfstandig en in teamverband werken
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Linden-it
Meer Technical Customer Support Engineer vacatures